המנהלת הודיעה רשמית: פעילות ליגת העל הופסקה

אלייז'ה בראיינט, ג'יימס פלדין
אלייז'ה בראיינט, ג'יימס פלדין | דני מרון

כפי שהיה צפוי, הליגה הבכירה בכדורסל המקומי תושהה, כשהכוונה נותרה להגיע להכרעה ספורטיבית. היו"ר שמואל פרנקל: "יום עצוב לכדורסל הישראלי בפרט ולספורט הישראלי בכלל"

(גודל טקסט)

לאחר סבב התייעצויות עם בכירים במשרד הספורט, משרד הבריאות ואחרים ובשל משבר הקורונה, מנהלת הליגה הודיעה הערב (שני) בלית ברירה על החלטה צפויה ובלתי נמנעת: פעילות ליגת העל בכדורסל הופסקה לפחות עד סוף חודש אפריל.

"אנו נמשיך להתעדכן ולפעול מול כל הגורמים הרלוונטיים ונעדכן ככל שיהיו התפתחויות, כאשר הרצון והכוונה של כולנו הוא להמשיך את הליגה ולהגיע לסיומה הספורטיבי", נמסר מטעם המנהלת, "אנו מאחלים לכל השחקנים, המאמנים, הפעילים בענף, ולכל אוהדי הכדורסל והספורט באשר הם, בריאות טובה, וחזרה מהירה ככל שניתן לפעילות מלאה".

יו"ר המנהלת שמואל פרנקל מסר בתגובה: "זה יום עצוב לספורט הישראלי בכלל ולכדורסל הישראלי בפרט, אני מקווה שכולנו נחזור במהרה למגרשים והרבה בריאות לכולם".

הפסקה לפחות עד אפריל. חברי הדירקטוריון בפגישה אתמול (עודד קרני)
הפסקה לפחות עד אפריל. חברי הדירקטוריון בפגישה אתמול (עודד קרני)

יש לציין כי בסופו של דבר, מדובר בהחלטה שהיא לא יותר מ"דחיית הקץ" מבחינת המנהלת, שכן הכרזה על ביטולה הסופי של העונה תגרור עמה נזק כספי עצום וגם תביעות של שחקנים שידרשו לקבל את שכרם בהתאם לחוזיהם, מנויים שיבקשו החזר כספי למשחקים עליהם שילמו ולא יתקיימו בסופו של דבר וכן הכנסות מנותני חסות וזכויות שידור.

בעקבות ההחלטה, השחקנים הזרים ששהו בארץ וחיכו להתפתחויות בנוגע להמשך העונה, צפויים לעזוב את המדינה ולשוב לארצם. באשר לשחקנים הישראלים, ככל הנראה הקבוצות יפעלו בדומה למה שקרה בליגת העל לנשים ויבקשו להוציאם לחופשות ללא תשלום, במטרה להקל על הנזק הכלכלי שייגרם למועדונים כתוצאה מההשבתה.

מי שמיהר להגיב להודעת המנהלת הוא דני פרנקו, שצייץ: "סוג של 'ההחלטה הטובה ביותר היא לא להחליט'".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי