"זה נכון שישדדו מליברפול אליפות, אבל זה הדבר הכי הוגן לעשות"

רוברטו פירמינו, סאדיו מאנה
רוברטו פירמינו, סאדיו מאנה | PAUL ELLIS/AFP via Getty Images

קארן בריידי, סגנית הנשיא של ווסטהאם, גרמה לסערה כשבראיון לעיתון "הסאן" הצהירה: "אם אי אפשר לערוך את כל המשחקים, צריך לבטל את העונה לחלוטין. מקווים לשינוי בשלושת השבועות הבאים, אבל אולי אנחנו חולמים"

(גודל טקסט)

ביום שלישי תערוך אופ"א שיחת וידאו עם כל בכירי ענף הכדורגל כדי להגיע להסכמות על המשך העונה, לפי הדיווחים אז גם יבוטל יורו 2020 וכך יתאפשר לליגות המקומיות להמשיך את העונה במהלך חודשי הקיץ, בהנחה ובתקווה שעד אז תחדל התפשטות נגיף הקורונה, אבל החשש שלא תהיה ברירה והליגות יבוטלו בהחלט קיים, נוכח מאוד וכמובן שאי אפשר שלא לדבר עליו.

אחד התרחישים היותר מוזרים ועבור רבים קשים לעיכול הוא בפרמיירליג, שם ליברפול עלולה לאבד זכייה ראשונה באליפות אחרי 30 שנה. המייטירדס ניצחו 27 מ-29 משחקים העונה, הפסידו רק פעם אחת (וגם זה קרה לפני פחות מחודש) ולזכותם פער היסטורי של 25 נקודות בטבלה (עם משחק עודף על פני מנצ'סטר סיטי) ולמעשה במחזור הבא, לאור העובדה שמשחקי היום והשבוע הבא נדחו, ליברפול תתארח אצל מנצ'סטר סיטי ואם תנצח אותה תוכתר לאלופה. אממה, אם לא תחודש הליגה, לא כולם בפרמיירליג מסכימים שמגיע לה התואר.

קארן בריידי, סגנית הנשיא של ווסטהאם שנאבקת על חייה בתחתית, התראיינה ל"סאן" וגרמה מהומה הבוקר (שבת) באנגליה, לאחר שהצהירה כי אם הליגה לא תחודש גם אחרי ה-4.4 ולא יימצא פתרון, יש להכריז על ביטולה של הליגה על כל המשתמע מכך – בלי יורדות, בלי עולות ובלי אלופה. 


בריידי. תומכת בביטול העונה  (IAN KINGTON/AFP via Getty Images)

"הפסקת הליגה או ביטול שלה לחלוטין אלה אפשרויות שעלו", אמרה בריידי, שנכחה כמובן בפגישות הפרמיירליג על עתיד הליגה בצל נגיף הקורונה ותהיה נוכחת גם בפגישה הבאה, ביום חמישי, "אי אפשר להתחמק מכך שזו אפשרות שהעונה תבוטל ולא תיחשב אם משחקים לא יוכלו להיערך באנגליה – בכל הרמות, כולל בפרמיירליג. אנחנו מקווים שבשלושת השבועות הבאים יחול שינוי ונוכל להמשיך, אבל יכול להיות שאנחנו חולמים".

כשנשאלה בריידי על תרחיש בו הליגה לא יכולה להתקיים העונה, הוסיפה: "מה נעשה אם אי אפשר לשחק? הליגות יושפעו מכך והדבר הכי הוגן הוא להכריז על סיום העונה לחלוטין, מבלי שיש עולות, יורדות או אלופה. אנחנו לא יכולים לדעת מי תעלה או מי תרד בלי שכל המחזורים שוחקו במלואם. זו מכה לליברפול, בהחלט עלולים לשדוד ממנה אליפות אחרי 30 שנה, זה מסוג הדברים שנדבר עליו בפגישת החירום בשבוע הבא".


סלאח ומאנה. ליברפול עלולה להישדד (GEOFF CADDICK/AFP via Getty Images)

בריידי הותקפה על דבריה בעיר ליברפול, שם אוהדים רבים גינו אותה ברשתות החברתיות וגם בתכניות מקומיות נטען כי "היא תמיד אומרת דברים מאוד מגוחכים ולא צריכים לקחת אותה ברצינות. החלק הקל בסיפור הוא של ליברפול. זו קבוצה שניצחה 27 מ-29 משחקים ולא היה שום רגע דומה לשל סרחיו אגוארו (שהעניק לסיטי אליפות במחזור הסיום בעונת 2011/12), זה גמור".

גם בבירמינגהאם ביקרו את בריידי ואוהדי אסטון וילה, שנמצאים כרגע מתחת לקו האדום ונאבקים עם הפטישים, טענו בתוכנית "1874": "ההחלטה הנכונה היא לדחות את הליגה. יש לנו משחק חסר ואם ננצח אותו אנחנו שוב במקום ממנו נשארים, ולכולם מגיע לשחק בצורה שווה. אולי אפשר גם לתת לשתי קבוצות לעלות ולא להוריד אף אחת, אבל אנחנו מעדיפים שאסטון וילה תדאג לעצמה על הדשא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי