"שחקני כדורגל הם כמו אמנים – איך מצפים מהם לתת מאה אחוז כשהם בחרדות?"

שחקני מכבי נתניה מאוכזבים
שחקני מכבי נתניה. | מאור אלקסלסי

לאור התפשטות נגיף הקורונה וביטול אירועי הספורט ברחבי העולם, מנכ"ל היהלומים ניב גולדשטיין קורא לעצור את ליגת העל: "זה לא נעים שמכריחים אותנו להסתכן"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

נכון לרגע זה מכבי נתניה אמורה לארח ללא קהל את קריית שמונה (שבת ב-17:15) במחזור פתיחת הפלייאוף התחתון, אך לאור התפשטות נגיף הקורונה לא מן הנמנע שליגת העל – בדומה לשאר הליגות ברחבי בעולם – תושבת בקרוב עד להודעה חדשה.

"אני לא הבעלים של מכבי נתניה, אך אני חושב שבאווירה שנוצרה אנחנו לא מוכיחים כלום לאף אחד בהתעקשות שלנו להמשיך לשחק כדורגל. כל ענף ספורט מבוסס על אנרגיות, שמחה ואווירה", כך אמר היום (חמישי) מנכ"ל היהלומים ניב גולדשטיין בשיחה עם ספורט1.

גולדשטיין הוסיף: "בסופו של יום, אתה רוצה לנצח ולרוץ לקהל כדי לקבל אהבה ולחגוג איתו – כי הרי אתה משחק בשבילו. בסיטואציה שנוצרה, זה לא קיים. אסור לשכוח שגם השחקנים, המאמנים וההנהלה הם בני אדם. בתור בני אדם, כולנו חוששים וחרדים לבריאות שלנו ולבריאות של בני משפחתנו וזה בהחלט לא נעים שמכריחים אותנו להסתכן ולקחת חלק באירוע שברור לכולנו  שיכול לסכן את שלומינו ושלומם של היקרים לנו".

גולדשטיין סיכם: "בואו לא נשכח – השחקנים הם אמנים שצריכים להופיע בשבתות, להראות את הכישרון שלהם ולסחוף אחריהם את קהל האוהדים. איך מצפים מאמן שטרוד בבריאותו ובבריאות בני משפחתו להופיע ולתת מעצמו 100 אחוז?"


במצב הקיים, אפשר לצפות למאה אחוז? אלמוג כהן (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי