דיווח: נציגי הליגות יבקשו לדחות את יורו 2020

נגיף הקורונה
נגיף הקורונה | Marco Di Lauro/Getty Images

נציגי חמש הליגות הבכירות באירופה ייפגשו עם מזכ"ל אופ"א וידרשו לדחות את הטורניר שאמור לצאת לדרך ביוני, זאת מתוך הבנה שלא ברור מתי יהיה זמן להשלים את המשחקים שנדחו בגלל הקורונה

(גודל טקסט)

נגיף הקורונה מאיים על עתידו הקרוב והארוך של עולם הכדורגל, הכאוס גודל מיום ליום בשלל הליגות באירופה ובעולם. על פי דיווח באיטליה, היום (חמישי) תתקיים פגישה בין נציגי חמש הליגות המובילות באירופה לבין מזכ"ל אופ"א ג'ורג'יו מארקטי, בה הליגות תבקשנה לדחות את יורו 2020, שאמור לצאת לדרך בחודש יוני.

באופ"א התעקשו עד כה שאף אחד עדיין לא ביקש מהם לדחות את אליפות אירופה לנבחרות, אך הדבר צפוי להשתנות היום. אם הטורניר יחל כמתוכנן ב-12 ביוני, סיום העונות בליגות השונות ייראה בלתי אפשרי, שכן משחקים רק נדחים ונדחים ולא ברור מתי יהיו מועדים שיהיה אפשר להשלימם, בטח כשהתפשטות הנגיף רק מחמירה מיום ליום.

ההערכה היא שבבונדסליגה, בסרייה A, בליגה הצרפתית ובליגה הספרדית יבקשו לדחות את היורו לעונה הבאה, בעוד הפרמיירליג תתנגד. אם הטורניר לא יידחה, הליגות השונות יצטרכו למצוא דרך להקצות את תואר האליפות, הכרטיסים למפעלים האירופיים, היורדות והעולות, כי כרגע נראה שהספורט העולמי בדרך לעצירה כללית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי