צפו בלוק החדש של בת זוגו של ירדן שועה

ירדן שועה
ירדן שועה | מאור אלקסלסי

"אין לי כבר מה להגיב לך" כתב חלוץ מכבי חיפה לחברתו, שהחליטה לשנות מראה לכבוד פורים. וגם: למה ילד הפלא של מרקו בלבול החליט לא להתחפש? לירון שרון עם הפרטים מהמסיבה בת"א

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

לפני כחודשיים סיפרנו לכם על הקאמבק המטורף של השחקן הכי מדובר במכבי חיפה, ירדן שועה, שלא נשאר רווק אחרי הפרידה מהדוגמנית הצעירה מאיה קיי, וחזר בפעם השלישית לאקסית המיתולוגית שלו אליה אוחנה. כפי שסיפרנו לכם כאן בספורט1, החלוץ לא ערך את אימון השחרור אתמול (שלישי) עם שאר השחקנים אחרי שטען כי הוא פצוע, זאת לאחר שלא שותף בהדחה הכואבת של מכבי חיפה מגביע המדינה על ידי הפועל ב"ש. אמש שועה שם את הדרמות של עולם הכדורגל בצד, ויצא לחגוג עם היפה שלו את חג הפורים.

הדבר הבולט ביותר שתפס את תשומת ליבנו היה הלוק החדש של החיילת היפה של שועה. לכבוד פורים, אליה, שמזוהה בעיקר עם רעמת התלתלים שלה, החליטה להחליק את השיער והיממה אותנו עם לוק שונה לחלוטין מזה שאנחנו רגילים לראות בדרך כלל. עם שיער ארוך וחלק, זוגתו של שועה התחפשה לאחת שחזרה לשנות השמונים ונראתה מדהים. בן ה-20 החליט לוותר על התענוג ולא התחפש בבילוי המשותף של הזוג במסיבת הענק שהתקיימה בתל אביב, על אף התפשטות נגיף הקורונה.

עוד בילו עם הזוג הצעיר החברים הטובים שובל גוזלן שהתחפש להיפי, ובת הזוג היפה שלו מאיה גולדמן שהתחפשה לברבי. החבורה קרעה את המסיבה, ובעוד אנחנו מחכים שחלוץ אשדוד יכרע ברך ויציע למאיה להיות שלו לעולמים, נעדכן שבין שועה לאליה שלו האהבה פורחת, לפחות דרך הפילטרים של האינסטגרם כך זה נראה. ומה חושב הכדורגלן על הלוק המיוחד של החברה שלו? "אין לי כבר מה להגיב לך" כתב בתגובה לתמונה שהעלתה וצירף לבבות. המדור שמח שירדן ואליה שלו שמחים ומאוהבים.


אליה אוחנה (אינסטגרם)

איך הלוק החדש של אליה? אוחנה ומאיה גולדמן מחופשות. (אינסטגרם) 

החברים הטובים חוגגים. ירדן שועה, אליה אוחנה, שובל גוזלן ומאיה גולדמן (אינסטגרם) 
 


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי