אחוזת הכדורגלן עומדת למכירה אחרי שפורצים עשו צרכים בחדר השינה

ג'ון טרי
ג'ון טרי | Gettyimages

סיפור הזוי מגיע מהממלכה: ג'ון טרי, אגדה בצ'לסי, העלה תמונה שלו עם אשתו מחופשת סקי והיו מי שניצלו את זה. כשהמשפחה הגיעה הביתה, היא לא האמינה למראה עיניה

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

בלם העבר ומי שנחשב אגדה בצ'לסי, ג'ון טרי, מוכר את אחוזתו השווה 5.5 מיליון ליש"ט אחרי ששודדים פרצו לביתו ויצאו משם עם שלל רב, אבל מה שהותיר טראומה קשה אצל משפחת טרי ובעיקר אצל אשתו לא הייתה הפריצה עצמה.

מסתבר כי ארבעה רכובים על אופנוע פרצו אל האחוזה של כדורגלן העבר בזמן שהוא ואשתו בילו בחופשת סקי, אך לפני שעזבו הפורצים את הנכס עם תכשיטים בשווי 400 אלף יורו, הם גם עשו את צרכיהם על רצפת חדר השינה של הזוג.

חברו של שחקן העבר של צ'לסי סיפר ל'סאן' הבריטי: "הבית הוא תזכורת ללילה של אימה והם רוצים לשים את כל זה מאחוריהם. העובדה שאחד מהפורצים השאיר בכוונה 'מחאה' על רצפת חדר השינה שלהם, ממש למרגלות המיטה, ממש הרגיזה את ג'ון ואשתו. טוני המסכנה לא יכלה בכלל להסתכל אפילו כשהגיעה לביתם אחרי הפריצה. הם החלו לחפש אחרי בית חדש מיד לאחר האירוע המצער". לאחוזתו של טרי יש שישה חדרי שינה, בריכה, חדר כושר ואפילו מטבח נוסף בגינה.

מה שהפורצים לא לקחו בחשבון זה שבזכות הצואה שהשאירו בחדר השינה של האגדה האנגלית, המשטרה השתמשה בדגימות DNA כדי לאתר אותם. לאחר חקירה, במשטרה סבורים כי מדובר באוהדי ארסנל שרצו לנקום באחד מהכוכבים הכי גדולים של היריבה הנצחית של המועדון שלהם. החבורה פרצה לביתו של עוזר המאמן של אסטון וילה לאחר שפרסם תמונות באינסטגרם כי הוא ומשפחתו מבלים בחופשת סקי מחוץ לאנגליה ולשמחתו של טרי, הם קיבלו 27 שנות מאסר כל אחד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי