המשחקים האולימפיים בטוקיו עלולים להידחות לקיץ 2022

טוקיו 2020
טוקיו 2020 | KAZUHIRO NOGI/AFP via Getty Images

חבר הוועדה המארגנת של האולימפיאדה אישר כי ביטול לא על הפרק בשלב זה, אבל בהחלט קיימת האפשרות של דחייה בעקבות התפרצות הקורונה. היערכות מחודשת תיעשה באפריל

(גודל טקסט)

המשחקים האולימפיים בטוקיו היו אמורים להיות אירוע השיא של הקיץ הקרוב, אולם וירוס הקורונה שממשיך להתפרץ ברחבי העולם יכול לגרום לראשונה מאז מלחמת העולם השנייה לא לקיימם בתאריך המקורי.

"המשחקים בטוקיו עלולים להידחות בשנה או שנתיים, אם בסופו של דבר דברים לא ילכו לפי המתוכנן בגלל נגיף הקורונה" סיפר היריוקי טאקאשי, חבר בוועדה המארגנת של המשחקים ביפן לעיתון וול סטריט ג'ורנל. "אי אפשר לבטל את המשחקים, לדעתי. הם כן יכולים להידחות. הוועד האולימפי הבינלאומי יהיה בצרה אם יהיה ביטול. זכויות השידור בטלוויזיה בארצות הברית עולות המון כסף".

גם ב"דיילי מייל" הבריטי פרסמו הלילה שהאפשרות להזיז את המשחקים האולימפיים לקיץ של 2022 נמצאת על הפרק. לפי העיתון בממלכה, הזזת המשחקים תהייה הפרה של האמנה האולימפית (פעם בארבע שנים, ס.א) וכמו כן שרק בחודש אפריל יתחילו בשיחות רציניות בנוגע לדחייה האפשרית.

"קיום המשחקים האולימפיים ללא קהל הוא לא מציאותי משום שהרבה כסף מגיע ממכירת הכרטיסים ומכירות שונות של מוצרים", נכתב בנוסף בעיתון וכי כאמור רק בחודש הבא יחלו המגעים להזזת אירוע הספורט הגדול בעולם ליולי 2022, אם המצב בעולם לא ישתפר.

רגע הבחירה בטוקיו. לוט בערפל כרגע (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי