נאתכו סובל ממתיחה קלה, יהיה כשיר למשחק בסקוטלנד

ביברס נאתכו
ביברס נאתכו | אודי ציטיאט, סקופיה

קפטן נבחרת ישראל, שנפצע במשחק של פרטיזן בלגרד, עבר בסרביה שתי בדיקות אולטרסאונד וקיבל אישור כי יוכל להצטרף להרצוג והשחקנים במחנה במידלסברו (22.3) לקראת פלייאוף היורו

(גודל טקסט)

בשורה טובה לנבחרת ישראל. אחרי שנפצע בשבת והדאיג את אנדי הרצוג וצוותו, הבוקר (שני) נבדק הקפטן ביברס נאתכו והוא אובחן כסובל ממתיחה קלה בשריר האחורי, כך שיהיה חלק מסגל הנבחרת למשחק פלייאוף יורו 2020 ב-26.3 בסקוטלנד.

נאתכן נפגע במשחק הליגה הסרבית של פרטיזן בלגרד ולכן עבר שתי בדיקות אולטרסאונד שבסיומן התקבלו הבשורות הטובות. לפי הודעת ההתאחדות, הוא יטופל אצל אנשי הצוות הרפואי של פרטיזן ויגיע מסרביה היישר למחנה האימונים של הנבחרת ב-22.3 באנגליה, בהתאם לתוכנית המקורית, ארבעה ימים לפני המשחק בהאמפדן פארק.

בהמשך לדברי ההתאחדות, על אף הרצון שהלגיונרים יגיעו ארצה ויחלו להיערך למשחק הפלייאוף מול סקוטלנד מספר ימים קודן לכן, במחנה הראשוני בשפיים, בעקבות נגיף הקורונה המתפשט באירופה והוראות משרד הבריאות על חובת בידוד מהשבים ממדינות רבות מחו"ל, הם יגיעו למידלסברו – שם המחנה נכון לכתיבת שורות אלה ייערך כמתוכנן ולא אמור להתבטל, על אף שהווירוס הגיע גם לממלכה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי