ביטון: "שמעתי את הקהל שואג כשהיינו בפיגור ולא הבנתי למה"

ניר ביטון
ניר ביטון | לירון מולדובן

למרות שסלטיק חילצה נקודה דרמטית והגדילה את הפער מריינג'רס שהפסידה, הישראלי דרוך: "הם עדיין יכולים למחוק את הפער". וגם: הסיכויים של הנבחרת בחצי גמר פלייאוף העליה ליורו בגלאזגו

(גודל טקסט)

בעוד 20 ימים בדיוק תעלה נבחרת ישראל לכר הדשא בהאמפדן פארק בגלאזגו ותנסה לנצח את נבחרת סקוטלנד בחצי גמר פלייאוף העלייה ליורו 2020. עדיין לא ברור אם המשחק ייערך בדלתיים סגורות בעקבות התפשטות נגיף הקורונה באירופה, אך כבר עכשיו ניתן לומר בפה מלא שההכנות של המאמן אנדי הרצוג וחניכיו אינן מתקיימות כמתוכנן.

אחרי פרסום הוראות משרד הבריאות באמצע השבוע לפיהן על כל החוזרים מאוסטריה להיכנס לבידוד במשך שבועיים, מוקדם יותר היום (שישי) נחת הרצוג בנמל התעופה בלוד ומשם המשיך היישר לבידוד ביתי שיימשך 14 ימים, עד תחילת ההכנות להתמודדות הקריטית, שלפניה עוד תערוך הנבחרת מחנה אימון באנגליה. 

מי שהתייחס בקצרה להתמודדות הוא הנציג הבכיר של ישראל בסקוטלנד, ניר ביטון מסלטיק, שהנמיך ציפיות: "יהיה משחק קשה ומסובך מאוד, מול נבחרת עם שחקנים איכותיים בכל חלקי המגרש. אנחנו נצטרך להתאים את עצמנו לכך ולהיות במיטבנו כדי לחזור מגלאזגו עם ניצחון וכרטיס לגמר הפלייאוף".

סלטיק, קבוצתו של ביטון, חילצה 2:2 בחוץ מול ליבינגסטון במחזור האחרון והגדילה את הפער ל-13 נקודות מריינג'רס, השניה בטבלה, שנוצחה במפתיע בבית על ידי המילטון. "אני לא יודע לגבי השחקנים האחרים, אבל אני שמעתי את הקהל שלנו שואג בזמן שהיינו בפיגור, בהתחלה לא הבנתי, אבל אז נפל לי שכנראה קרה משהו במשחק של ריינג'רס. במהלך המשחק אתה לא באמת חושב על זה, אתה מתרכז בעצמך וברצון לנצח", סיפר ביטון.


בדרך לאליפות שביעית במדי סלטיק. ניר ביטון (Gettyimages)

הפער הגדול בפסגה: "עוד נקודה זה בסדר, אבל נותרו עוד תשעה משחקים והדרך ארוכה. יש בקופה 27 נקודות, זה מספיק כדי שהם יעקפו אותנו ואנחנו צריכים לוודא שזה לא יקרה. עליינו להישאר ממוקדים ומורכזים במטרה ולנצח כמה שיותר משחקים עד סוף העונה".

על כך שסלטיק השוותה בתוספת הזמן: "כשאתה משחק במועדון כזה, מיוחד וגדול, אתה מוכרח להאמין כל הזמן. סלטיק זה מועדון עצום, שנלחם מידי עונה על זכייה בכל התארים ואתה חייב שתהיה לך מנטליות מנצחת. בכל משחק, לא משנה מה המצב על כר הדשא, אתה חייב להילחם עבור ניצחון". 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי