ללא קהל: הפועל ירושלים ניצחה 78:91 את פריסטרי בארנה

ארנה בירושלים
ארנה בירושלים | תומר מירנדה

ליגת האלופות של פיב"א: מחזיקת הגביע עשתה את שלה במשחק הראשון של סדרת שמינית הגמר ותוכל להבטיח עלייה במשחק החוץ ביוון שיערך בשבוע הבא. תומאס הצטיין עם 16, טרי קלע 5 בבכורה. בלאט נפצע

(גודל טקסט)

נוכח הוראות משרד הבריאות בעקבות בהלת הקורונה והרצון לא לגרום לאפליה בקרב קהל האוהדים, הפועל ירושלים אירחה הערב (רביעי) בדלתיים סגורות את פריסטרי במשחקה הראשון מתוך שלוטשה במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות של פיב"א. ירושלים ניצחה את המשחק בתוצאה של 78:91 והיא תוכל לסגור את הסיפור כבר בשבוע הבא ביוון ולעלות שנה שנייה ברציפות לשלב רבע הגמר. מי שעלול להיות בספק למשחק הבא יהיה תמיר בלאט שלא עלה כלל למחצית השנייה בשל פציעת כתף וייבדק על ידי הצוות הרפואי.

האורחת פתחה טוב יותר ואקס מכבי תל אביב דיאנדרה קיין קבע 2:6 מהיר, בהמשך שלשה של ג'ון הולנד הפכה את התוצאה בדרך ל-10:11 ירושלמי. הדקות הבאות היו שייכות ליוונים ועודד קטש הזעיק פסק זמן, ממנו חזרה קבוצתו במומנטום טוב יותר כאשר יצאה לריצה של 1:11 וסיימה את הרבע הראשון ביתרון 18:25.

ההמשך היה שייך גם הוא למארחת שעלתה לראשונה ליתרון דו ספרתי לאחר שלשה של פלדין, אבל זה היה תורם של היוונים לצאת לריצת 0:11 ולצמצם את הפיגור לשתי נקודות. ירושלים המשיכה להיות לא מדויקת ועלתה למחצית השנייה ביתרון מינימלי של 46:48. ג'יימס פלדין היה הקלע הבולט במחצית עם 13 נקודות, הרכש הטרי עמנואל טרי הוסיף 5. תמיר בלאט נפצע ולא חזר לפרקט במחצית השנייה.


המשחק של הפועל ירושלים בליגת האלופות נערך ללא קהל. עודד קטש (אודי ציטיאט)

ברבע השלישי פריסטרי המשיכה במומנטום לקראת המחצית והשיבה לעצמה את היתרון. טיישון תומאס וסולימאן ברימו החזירו את ירושלים לעניינים ושלשה של נמרוד לוי העלתה את הפועל ירושלים ליתרון 67:72 לפני הרבע המכריע. המארחת המשיכה היכן שעצרה ושלשה של ג'ון הולנד החזירה את היתרון הדו ספרתי, 67:78. למזלה של ירושלים היוונים לא היו מדויקים ולא הצליחו לחזור משחק בדקות הסיום והקבוצה הישראלית ניצחה את המשחק הראשון בסדרת שמינית הגמר. זה נגמר בניצחון 78:91 להפועל ירושלים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי