וייסמן הגיע ל-20 שערי ליגה, ביטון וסלטיק עלו לחצי הגמר

ניר ביטון
ניר ביטון | Craig Williamson - SNS Group / Contributor

אלופת סקוטלנד גירדה 0:1 בחוץ מול סט ג'ונסטון ועלתה לשלב ארבע האחרונות. הבלם השלים 90 דקות וספג צהוב, אלחמיד נכלל בסגל לראשונה מאז נובמבר. החלוץ כבש ב-0:4 של וולפסברגר על סט.פולסן

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)

סלטיק היא העולה הרביעית והאחרונה לחצי גמר הגביע הסקוטי, כך נקבע הערב (ראשון) לאחר שהאלופה השיגה 0:1 דחוק בחוץ מול סט ג'ונסטון משער מאוחר של ריאן כריסטי (81) והצטרפה אל אברדין, הארטס (העיפה את ריינג'רס) והיברניאן של אופיר מרציאנו בשלב ארבע האחרונות של המפעל.

הבשורה המשמחת עבור אנדי הרצוג הגיעה מכיוונם של ניר ביטון וחאתם עבד אלחמיד, כשהראשון השלים 90 דקות בעמדת הבלם וספג כרטיס צהוב וחברו אמנם לא שותף, אך החלים מפציעה ארוכה ונכלל בסגל לראשונה מאז חודש נובמבר. מי שעדיין ממתין להופעת הבכורה שלו בשורות סלטיק הוא איסמאילה סורו, שנרכש במהלך חודש ינואר וטרם שותף במשחק רשמי במדי קבוצתו החדשה.

אחרי שהפסידה לאינטר במילאנו בליגה האירופית, משחק הליגה של לודוגורץ, שאמור היה להיערך היום מול ארדה, נדחה ל-18 לחודש מארס. אמנם אף אחד משחקני הקבוצה, כולל טאלב טוואטחה, דן ביטון ומאוויס צ'יבוטה, לא אובחן כסובל מנגיף הקורונה בבדיקה שבוצעה על ידי הקבוצה, אך ההתמודדות נדחתה בכל זאת כאמצעי זהירות.

בהולנד, אריאל הרוש השלים 90 דקות בין הקורות של ספרטה רוטרדם, שהביסה 1:5 את אמן במחזור ה-25 והתבססה במרכז הטבלה כשבמאזנה 33 נקודות.

באוסטריה, וולפסברגר דרסה 0:4 בחוץ את סט.פולסן במחזור ה-21 ונותרה במקום הרביעי עם 37 נקודות. שון וייסמן, שהשלים 90 דקות, כבש את השער השני במשחק בדקה ה-65 וביסס את מעמדו כמלך שערי הליגה עם לא פחות מ-20 גולים.

במחזור ה-22 בקפריסין, בוריס קליימן השלים 90 דקות ושמר על רשת נקייה בפעם הרביעית העונה, כשקבוצתו פראלימני השיגה 0:3 אדיר על אולימפיאקוס ניקוסיה וטיפסה למקום העשירי בטבלה עם 22 נקודות. 


ניר ביטון אחרי עוד מאבק אווירי מוצלח (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי