צפו: בגלל טעות גדולה של דה חאה, יונייטד נעצרה אצל אברטון

דויד דה חאה
דויד דה חאה | PAUL ELLIS / Contributor

השוער הספרדי בעט לגופו של קלברט-לווין, שהעלה את הטופיס ליתרון מוקדם בדקה ה-3, לפני שפרננדש קבע 1:1 עם בעיטה מחוץ לרחבה. וגם: טוטנהאם הפסידה 3:2 לוולבס למרות שער אדיר של אורייה

(גודל טקסט)

בעקבות גמר גביע הליגה בין מנצ'סטר סיטי נגד אסטון וילה, המחזור ה-28 של הפרמיירליג ננעל הערב (ראשון), ללא המשחק של התכולים נגד ארסנל שנדחה למועד אחר, אך סיפק לנו שני משחקים מסקרנים במיוחד. מנצ'סטר יונייטד יצאה לגודיסון פארק ונפרדה ב-1:1 מול אברטון וטוטנהאם רשמה הפסד נוסף לאחר 3:2 מול וולבס.

אברטון – מנצ'סטר יונייטד 1:1
השדים האדומים הגיעו להתמודדות בגודיסון בפארק בכושר נפלא לאחר שרשמו שלושה ניצחונות רצופים, שניים בליגה ועוד אחד בליגה האירופית מול ברוז' והם רצו לנצל את התיקו של צ'לסי בבורנמות' ולצמצם את הפער מהמקום הרביעי לנקודה אחת בלבד, אך דווקא המארחת פתחה טוב יותר ועלתה ליתרון בדקה השלישית בעקבות טעות חמורה של דויד דה חאה. השוער הספרדי התמהמהה עם הכדור ללא סיבה ותחת לחץ בעט לגופו של דומיניק קלברט-לווין שכבש את ה-13 שלו בליגה.

יונייטד מצאה את השוויון בדקה ה-31 על ידי לא אחר מאשר הכוכב של הקבוצה במחזורים האחרונים, ברונו פרננדש. הפורטוגלי קיבל כדור עומק מנמניה מאטיץ' והכניע את ג'ורדן פיקפורד בזכות בעטיה שטוחה מחוץ לרחבה. גם בהמשך יונייטד הייתה הדומיננטית על המגרש וחיפשה את המהפך, אבל דווקא אברטון הבקיעה בתוספת הזמן ולמזלה של יונייטד ה-VAR פסל את הגול בטענה לנבדל והאורחת בסופו של דבר, יכולה להיות מרוצה מהנקודה. לאחר שריקת הסיום מאמן אברטון קרלו אנצ'לוטי קיבל כרטיס אדום בעקבות ויכוח עם השופטים.


משחק סוער בגודיסון פארק הסתיים בחלוקת נקודות (Peter Byrne – PA Images / Contributor)

טוטנהאם – וולבס 3:2 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
קבוצתו של ז'וזה מוריניו הפסידה את שני משחקיה האחרונים בכל המסגרות לר.ב. לייפציג בליגת האלופות ולצ'לסי במסגרת הפרמיירליג, עם זאת היא ידעה שניצחון ביתי עם וולבס יקרב אותה לכרטיס לליגת האלופות. ואכן הפתיחה הייתה שייכת לטוטנהאם שעלתה ליתרון מהיר כבר בדקה ה-13 לאחר שער של סטיבן ברגווין. בדקה ה-27 מאט דוהרטי ניצל קומדיה של טעויות בהגנת טוטנהאם ומצא את השוויון, אך בדקה ה-45 סרג' אורייה כבש את הגול היפה של הערב עם בעיטה חזקה ברגל שמאל מקצה הרחבה שפגשה את חיבורי הקורות.

וולבס חזרה לעניינים במחצית השנייה והפכה את התוצאה בזכות שערים של דיוגו ז'וטה (57) וראול חימנס (73), שהעלו את האורחים למקום השישי על חשבונה של טוטנהאם ויצאו המרוויחים הגדולים של המחזור כאשר נצמדו ליונייטד בטבלה והקטינו את הפער מצ'לסי לשתי נקודות בלבד.

אדאמה טראורה מול אריק דייר (DANIEL LEAL-OLIVAS/AFP via Getty Images)

חגיגה זמנית בטוטנהאם (DANIEL LEAL-OLIVAS / Contributor)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי