צפו בתקציר: מכבי תל אביב הביסה 76:99 את גלבוע/גליל

שחקני מכבי תל אביב חוגגים
שחקני מכבי תל אביב. מפגש עם הפועל חולון | לירון מולדובן

הצהובים לא התקשו מול הקבוצה של ליאור ליובין וסגרו את הסיפור כבר במחצית הראשונה. ג'ייק כהן הצטיין עם 22 נק', דני אבדיה הוסיף 16. 22 נקודות של אדגר סוסה לא הספיקו לאורחת

(גודל טקסט)

אחרי הניצחון הדרמטי על אולימפיאקוס במסגרת היורוליג ביום חמישי, מכבי תל אביב הערב (שבת) לא התקשתה מול הפועל גלבוע/גליל כאשר המשיכה לשמור על מאזן מושלם בבית בזכות 76:99 חד צדדי. האורחת מנגד שרשמה הפסד שלישי בתוך ארבעה משחקים תתקשה כך לשמור על המקום בשמינייה הראשונה.

מכבי תל אביב – הפועל גלבוע/גליל 76:99
הפתיחה הייתה שייכת למכבי תל אביב שהוליכה 8:15 כבר אחרי חמש דקות וג'ייק כהן העלה את הצהובים ליתרון דו ספרתי עם 11:22, האורחת התקשתה לחזור למשחק וסיימה את הרבע הראשון בפיגור 30:18. היתרון של המארחת צמח גם ברבע השני, דני אבדיה המשיך בכושר מצוין שלו והוליך את הצהובים ליתרון 35:53 במחצית.

הרבע השלישי ולמעשה כל המחצית השנייה הייתה גאברג' טיים אחד ארוך. גלבוע גליל נגסה מעט בהפרש, אך שלשה של ארון ג'קסון שוב העלתה את ההפרש ל-20. ג'ייק כהן העלה את הצהובים ליתרון שיא של 23 נקודות לפני שיפתח זיו קלע שתי נקודות שקבעו 55:76 למכבי תל אביב. המגמה נמשכה גם ברבע הרביעי, מכבי תל אביב לא הורידה את הקצב וגלבוע/גליל פשוט לא הופיעה כמעט לאורך כל המשחק. זה נגמר עם 76:99 למכבי תל אביב.


ארון ג'קסון וטיילר דורסי (לירון מולדובן)

עוד ניצחון ליאניס ספורפולוס (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי