ראמוס: "אני מנסה להתנהג בצורה טובה ולהוות דוגמה"

סרחיו ראמוס
סרחיו ראמוס | OSCAR DEL POZO/AFP via Getty Images

בלם ריאל מדריד דיבר אחרי הכרטיס האדום ב-2:1 המאכזב למנצ'סטר סיטי, מתכונן לקלאסיקו ("לא עוד משחק, למרות שהוא רק על שלוש נקודות) והחמיא לזידאן ("המאמן האידיאלי")

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

אחרי שני משחקים ללא ניצחון בליגה, ריאל מדריד נחלה אתמול (רביעי) אכזבה גדולה כשנכנעה בסנטיאגו ברנבאו 2:1 למנצ'סטר סיטי במשחק הראשון מבין שניים בשלב שמינית גמר ליגת האלופות. לקראת הסיום הקפטן סרחיו ראמוס הורחק אחרי שהכשיל על סף הרחבה את גבריאל ז'סוס. לחניכיו של זינדין זידאן אין יותר מדי זמן ללקק את הפצעים, שכן ביום ראשון מצפה להם ה"אל קלאסיקו" מול ברצלונה למשחק העונה.

הבלם העניק היום ראיון לאתר הרשמי של הבלאנקוס ודיבר על המשחק הקרוב מול הקטלונים: "זה לא משחק רגיל. למרות שיש שלוש נקודות על כף המאזניים כמו בכל משחק אחר, הקלאסיקו הוא דו קרב שונה. לנצח את ברצלונה זו שמחת ענק ולרוב יש לזה השפעה חיובית מאוד על מצב הרוח של הקבוצה".

"שתי הקבוצות יודעות את זה וצריך להפוך את זה לתמריץ שדוחף אותך לניצחון", הוסיף השחקן בן ה-33, שהוא גם שיאן ההופעות של המפגשים בין ריאל לבארסה: "זה אדיר, אני מקווה שאוכל לשחק בעוד משחקי קלאסיקו רבים ובעיקר לנצח. זה פרס על עבודה והקרבה במשך הרבה שנים. כיף לשבור סטטיסטיקות שנראו בלתי מושגות, זה נותן הרבה מוטיבציה".


ראמוס שומר על ליאו מסי בקלאסיקו (Alex Caparros/Getty Images)

עוד הוסיף ראמוס: "אני משחק בכל קלאסיקו עם רצון כאילו הוא הראשון שלי. רצון מירבי להשיג ניצחון זה דבר מהותי. זה קשה, אבל חשוב לשמור על השאיפות לזכות בתארים. זו גאווה אדירה מבחינתי להיות קפטן הקבוצה. אחרי כל כך הרבה שנים וכל כך הרבה משחקים אתה צובר ניסיון ועובר המון חוויות טובות ורעות. זה זכות בשבילו לענוד את הסרט ולדעת שאני מהווה דוגמה לאלפי ילדים ואני מנסה להתנהג בצורה הטובה ביותר כדי שכל מי שקשור לריאל ירגיש גאה בקפטן שלהם".

לבסוף דיבר הבלם על מאמנו, זידאן: "הוא מאמן נהדר, ולא רק בגלל התארים שהשגנו איתו. הוא בילה במועדון שנים רבות כשחקן והוא מנהל היטב את חדר ההלבשה. לא כולם יודעים איך לעשות את זה נכון. לא משנה אם יש שחקן שמשחק פחות או יותר, כולם בעלי מוטיבציה. הוא יודע טוב מאוד מה הוא יכול להשיג מכל אחד מאיתנו ומבחינתי הוא המאמן האידיאלי בשביל ריאל מדריד. אני מקווה שנחווה איתו עידן נוסף של תארים גדולים".


ראמוס עם זינדין זידאן (OSCAR DEL POZO/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי