אלכס גלעדי משוכנע: האולימפיאדה בטוקיו תתקיים כמתוכנן

אלכס גלעדי
אלכס גלעדי | Alexander Hassenstein/Getty Images for IAAF

חבר הוועד האולימפי הבינלאומי, דיבר בתוכנית הספורט של FM103 והתייחס להיערכות של היפנים לקראת המשחקים האולימפיים שייערכו בעוד חמישה חודשים. "יפן תגיף את הנגיף" אמר

(גודל טקסט)

אלכס גלעדי, חבר הוועד האולימפי הבינלאומי, משוכנע שהמשחקים האולימפיים ביפן יתנהלו כמתוכנן. "אני יודע שהיפנים מתכוננים להגיף את הנגיף כדי להכין קיץ נקי בארצם. עושים שם הכל כדי למנוע את התפשטות הנגיף. הם הודיעו על סגירת מקומות המוניים למשך חודש כדי להתגבר על הנגיף", אמר גלעדי בתוכנית הספורט של FM103.

גלעדי הפתיע כשאמר כי הוא מאמין שהמדינה הראשונה שתתנקה מנגיף הקורונה תהיה דווקא סין, בתחומה היא פרצה לראשונה. אשר לספורטאים הסינים, רבים מהם מתאמנים מחוץ למדינתם ואלה שחיים בסין, עד האולימפיאדה, הסינים כבר יתגברו על הבעיה".

אשר למירוץ הלפיד האולימפי: "מירוץ הלפיד שמתחיל ב-12 במרץ, אומנם יצומצם בכל הקשור למספר הרצים, אבל הוא יעבור בדרך המתוכננת, עד טוקיו. הוועד האולימפי הבינלאומי הודיע הבוקר חד משמעית שהמשחקים האולימפיים יתקיימו בטוקיו כמתוכנן. אני מאמין להם ואני משוכנע שכך יהיה. כולנו משוכנעים שהיפנים יעשו הכל כדי שהסערה סביב הקורונה תחלוף. יפן תהיה מוכנה לאולימפיאדה בזמן".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי