בלבול בטוח: "הפועל באר שבע תבוא לשחק התקפי מולנו"

מרקו בלבול
מרקו בלבול | עומרי שטיין

מאמן הירוקים לקראת מחזור הסיום בליגת העל: "המשחקים נגד הגדולות תמיד מתנהלים בקצב גבוה, ואנחנו מסתכלים אך ורק על המשחק הקרוב ולא מעבר". מצב הסגל: "בטוח שכולם כשירים ל-90 דקות בראשון ו-120 בגביע"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תסגור את העונה הסדירה בליגת העל כשתארח את הפועל באר שבע ביום ראשון הקרוב בנתניה, זכר לעונש הרדיוס שספג המועדון הירוק. המאמן מרקו בלבול קיים היום (רביעי) את מסיבת העיתונאים לקראת המפגש הראשון נגד הדרומיים, כשביום רביעי הקרוב שתי הקבוצות ייפגשו גם במסגרת גביע המדינה.

"כבר שיחקנו נגד גדולות ויהיו לנו עוד משחקים כאלו. תמיד זה משחקים בקצב גבוה. הפועל ב"ש קבוצה טובה עם סגל איכותי והיא נמצאת בתקופה טובה" סיפר בלבול בפתיחת דבריו. "בטוח שהיא תבוא ותשחק כדורגל התקפי נגדנו. נהיה חייבים להיות טובים כדי לנצח".

הכנה למשחק: "אני והצוות שלי מתכוננים הכי טוב למשחקים וכולם קשים. המשחק הקרוב הוא מול קבוצה שתהיה חזקה מאוד בפלייאוף העליון ואנחנו מסתכלים רק עליו. אני בטוח שכולם רוצים לתת את המאה אחוז שלהם".


בלבול. "בטוח שהפועל ב"ש תשחק התקפי נגדנו" (מאור אלקסלסי)

הפער ממכבי תל אביב: "אני לא חושב שיש רק את מכבי ת"א ומכבי חיפה. גם בית"ר ירושלים והפועל ב"ש נמצאות שם. יהיה פלייאוף קשה מאוד, אבל אנחנו צריכים רק להסתכל על מכבי חיפה, כי אף אחד לא יעשה את העבודה בשבילנו". המשך דרכו במכבי חיפה: "זה עניין אישי ביני לבין יעקב שחר. כשיהיה מה להודיע, נודיע".

הסגל הקצר: "אני בטוח שכל השחקנים יכולים להשלים 90 דקות מול ב"ש בראשון ואם נצטרך, גם 120 דקות מולה בגביע. לא תהיה להם בעיה בפיזיות ובמדדים. נטע לביא לא קיבל שום הוראה מיוחדת בגלל ההרחקה האפשרית בצהובים. אנחנו אף פעם לא עושים חשבונות על כרטיסים צהובים כאלו ואחרים. חלון ההעברות האחרון? כבר היסטוריה. חשוב שנסתכל רק הלאה".

דקות הסיום נגד אשדוד: “צריך לזכור ששיחקנו נגד קבוצה חזקה מאוד אצלה בבית, כשהיה לה גם סיכוי להיכנס לפלייאוף העליון. במחצית הראשונה שלטנו במגרש אבל אפשרנו לה להישאר בחיים בגלל ההחמצות שלנו. בחצי השני הייתה ירידה. לא מכיר קבוצה שמשחקת 90 דקות באותו קצב. השחקנים גילו אופי רב וזה ניצחון חשוב מאוד בחוץ”.


בלבול: "בטוח שלא יהיו בעיות לשחקנים שלי במשחק הקרוב ואם נצטרך גם ב-120 דקות בגביע" (דני מרון).

שחקני הספסל המאוכזבים: “אני שומע כמעט בכל שבוע שמציינים את החילופים שלי. חושב שההתנהלות שלי בסדר גמור. הם צריכים להראות שהם רוצים לשחק. לשחקני הספסל יש משמעות גדולה מאוד.מרוצה מההתנהלות שלהם”.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי