צפו: הפעם הראשונה של הבייבי של סרג'י וקורל בקאמפ נואו!

קורל סימנוביץ'
קורל סימנוביץ' | אינסטגרם

רגע לפני הקלאסיקו בברנבאו, הדוגמנית הביאה את בתה המתוקה למגרש ובאינסטגרם הרשמי של האלופה נכתב: "המשחק הראשון של קאיה". נשות הכוכבים פרגנו ובגדול. המגן דווקא לא שותף אבל כתב: "תמיד יחד"

(גודל טקסט)

רגע לפני הקלאסיקו הגדול שייערך בסנטיאגו ברנבאו בעוד שבוע בדיוק, ברצלונה רשמה אתמול (שבת), ניצחון גדול 0:5 על אייבר כשליאו מסי שכח מהבצורת בת ארבעה משחקים כשהבקיע רביעייה. מה שאותנו עניין מעבר להתפוצצות של הפרעוש, זאת השגרירה הישראלית שלנו בבארסה, קורל סימנוביץ' שהגיעה לראשונה לאיצטדיון הקאמפ נואו מלווה בביתה קאיה, בת השלושה וחצי חודשים לראות את אבא סרג'י רוברטו.

קאיה רוברטו המתוקה תפסה את כל תשומת הלב ביציע הכבוד כשהיא לבושה בחולצה עם המספר 20 של אביה הקשר ההתקפי ומעליו, שמה "קאיה" מודפס על חולצת המשחק הקטנה. אמא קורל לא יכלה לעצור את ההתרגשות ושיתפה תמונה של היורשת המתוקה מבלי להראות את פניה כמובן וכתבה: "הפעם הראשונה של בייבי קאיה בקאמפ נואו צופה בברצלונה". הסיבה שהדוגמנית הישראלית כתבה ברצלונה ולא את אבא, כיוון שרוברטו לא שותף אתמול במשחק כלל אבל זה ממש לא הפריע לו לשתף את הפוסט של אשתו ולכתוב: "תמיד יחד".

באינסטגרם הרשמי של בארסה אף התייחסו להגעה הראשונה של התינוקת המתוקה לאיצטדיון וצילמו את הזוג נכנס לקאמפ נואו עם עגלת התינוק וכתבו: "המשחק הראשון של קאיה". ביציע הכבוד קורל כרגיל התחככה עם כל נשות הכדורגלנים המפורסמות כולל החברה הקרובה, רומרי ונטורה, אשתו של ג'ורדי אלבה, שישבה לצידה בזמן המשחק. על הפוסט שהעלתה הדוגמנית הישראלית, הגיבו חברותיה ליציע דוגמאת: מיקי קיימיניי, בת הזוג של פרנקי דה יונג, מרלן, אשתו של נלסון סמדו, ואלנה גלרה, אשתו של סרחיו בוסקטס. סופי בלבי ואנטונלה רוקוזו, הנשים של מסי וסווארס, לא הגיבו לפוסט המתוק של קורל באופן די תמוה. אנחנו כבר מחכים לביקור הבא של קאיה, בתקווה שגם תזכה לראות את אבא סרג'י כובש.

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

. . وولللكممم اارووححح فدوووه للصددييقااتت البررشلووننيااات اننييييي ووعووومرري الروومااا ماللتتي وكووراللتتي يننتتظررنن بعضضض لييشااهددن مبارراه البررساا بننصص الكاامب نو بيييتتهن بقللعتتهننن مععع اططفاللهننن يممه فدوواهههه . وووللكممم جمميللاتيييي جمميللاتتي مللكاتتت برشلوننههه اميررات البررساا موررالتي وررمااا ماالتتييي وعمرري ربي يدم حبكم لببعضض وللبرساا يروحا انا ماما كورال وماما رومااا . .

A post shared by Family-barcelona (@familybarcelona8) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי