בשלישי: ישיבה של הוועדה הרפואית של ההתאחדות להתמודדות עם הקורונה

שחקני נבחרת ישראל, אנדי הרצוג
שחקני נבחרת ישראל, אנדי הרצוג | אודי ציטיאט

בעוד יומיים ייערך דיון מעמיק בנושא לאחריו ייקבעו נהלים והנחיות עבור השחקנים, בעיקר הלגיונרים המפוזרים ברחבי אירופה כאשר מדינות רבות אובחנו ככאלו שנדבקו. בעוד חודש: המשחק המכריע נגד סקוטלנד בפלייאוף

(גודל טקסט)

בהתאחדות לכדורגל חושבים כיצד נבחרת ישראל תיערך נגד מגיפת הקורונה. ההתאחדות הודיעה היום (ראשון) כי ביום שלישי תתכנס הוועדה הרפואית של ההתאחדות כדי לקבוע נהלים והנחיות עבור הנבחרת.

כזכור, לקראת מחנה האימונים בן השלושה ימים בשפיים (17 במרץ) משם תמריא למחנה אימונים קצר בצפון אנגליה ולאחר מכן למשחק נגד סקוטלנד. אם ישראל תנצח את סקוטלנד היא אמורה לפגוש בחוץ את המנצחת בין סרביה ונורבגיה. 

בהתאחדות לא לוקחים סיכונים משום שמדובר בלגיונרים המפוזרים ברחבי אירופה כאשר מדינות רבות אובחנו ככאלו שנדבקו. השחקנים של הנבחרת חשופים לטיסות ועוברים בין המדינות שם אובחנה הקורונה. בהתאחדות מבינים כי אין מדובר רק בבעיה של ערן זהבי ודיא סבע המשחקים בסין שם פתיחת הליגה נדחתה והיא אף עשויה להתבטל.

ד"ר דוד אלג'ם, חבר הוועדה: "לאור סכנת התפשטות מגיפת וירוס הקורונה בארץ ובעולם, הוועדה הרפואית תתכנס על מנת לגבש ולחדד את דרכי ההתנהלות בקרב השחקנים וכלל הצוותים המלווים/מקצועיים/מנהליים/רפואיים בנבחרות ובמועדונים, והגברת המודעות אליהם בהתאם להנחיות משרד הבריאות. לישיבת הוועדה יזומנו נציג משרד הבריאות ומומחה/ית לנושא".


יתקיים דיון מיוחד לקראת המשחק נגד נבחרת סקוטלנד (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי