דור פרץ צפוי לחזור לסגל בדרבי, גדי ברומר נפגע ממכבי ת"א

דור פרץ
דור פרץ | אריאל שלום

אחרי שהחלים מפציעה בגיד הירך, סיים את השיקום והתאמן בשבועות האחרונים, הקשר עשוי לקבל דקות ראשונות נגד הפועל ת"א ביום שני. וגם: כך בלם העבר מצא את עצמו כותב נגד המועדון בפייסבוק: "התאכזבתי מהם"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תמשיך הערב (חמישי) את הכנותיה לקראת הדרבי הגדול נגד הפועל תל אביב שיערך ביום שני הקרוב בבלומפילד. אליו כל הכרטיסים אזלו והאצטדיון צפוי להיות מלא לחלוטין, מתוכם 25 אלף אוהדים צהובים שהבטיחו את הגעתם.

מי שצפוי להיכלל בסגל הקבוצה למשחק לראשונה מזה למעלה מארבעה חודשים הוא הקשר דור פרץ, שהחלים לחלוטין מהפציעה בגיד הירך וסיים את הליך השיקום וההתאוששות. כזכור, נפצע פרץ באימון הנבחרת ב-12 באוקטובר ומאז הושבת. הוא עבר שיקום, בדיקות ומעקב תקופתי ב-"פורטיוס קליניק", מרפאה בעלת שם עולמי בלונדון ולאחרונה שב לאימונים מלאים עם הקבוצה.

בשבוע שעבר ניסו בצוות המקצועי לארגן משחק אימון מול קבוצת הנוער, כדי לתת להריץ את פרץ ולתת לו דקות, אך בסופו של דבר המשחק בוטל וגם חזרתו של הקשר נדחתה בשבוע. כידוע, פרץ היה אחד מעמודי התווך של הצהובים באליפות של העונה שעברה ובמהלך הקיץ האחרון אף עלו פרסומים על כך שקבוצות ברוסיה מעוניינות בשירותיו. במועדון רואים כעת בפרץ סוג של שחקן חיזוק לסגל, לאחר שהקבוצה לא צירפה שחקנים בחלון של ינואר והוא צפוי להוריד קצת מהעומס שיש על דן גלזר ואייל גולסה, שנמצאים בעונה אדירה מבחינתם.

מעבר ליוקרה והחשיבות של הדרבי לאוהדים, רוצים במכבי לסיים את הליגה הסדירה עם שני ניצחונות ושש נקודות מלאות, כדי להגיע בעמדת זינוק טובה לקראת משחקי הפלייאוף העליון. בכל הנוגע להרכב הפותח, עשוי המאמן איביץ' לפתוח עם הרכב זהה לזה שפתח נגד קרית שמונה במחזור הקודם, כאשר דור מיכה, עשוי לפתוח הפעם על חשבונו של אבי ריקן.


מיכה. הצהובים מקווים להגיע לפלייאוף העליון בשש נקודות יתרון לכל הפחות (אריאל שלום)

בתוך כך, היום היום חשף בלם העבר גדי ברומר כי נפגע מהתנהלות מכבי תל אביב לקראת הדרבי: "מרגיש צורך לשתף בתחושת אי נוחות שנגרמה לי. זו הפעם הראשונה בחיי שאני לא יודע איך להרגיש בקשר למועדון שאלון ואני גדלנו בו. כנראה לא רק אני הולך עם התחושה הזאת…יצרתי היום קשר עם נציג מהמועדון וביקשתי שני כרטיסים לדרבי (אחרי שנים שלא פניתי בבקשה לקבל כרטיסים) והתשובה שקיבלתי הייתה 'אולי אחד בלחץ'. אני חושב שאחרי כל מה שתרמנו למועדון הזה, התשובה הכנה של אותו נציג הייתה קצת מאכזבת. אבל החיים ממשיכים…נאחל להם המון בהצלחה ביום שני…".

ממכבי ת"א נמסר: "מתוך כבוד והערכה לתרומתם של שחקני העבר, מועדון הכדורגל מכבי ת"א מעניק כרטיס לכל שחקן עבר. כך אנו נוהגים כבר שנים עם כל שחקני העבר לרבות אלה שביקשו כרטיסים ויגיעו לדרבי בנוסף לאלה אשר הוזמנו במיוחד על ידי המועדון לטקס הוקרה שיערך לפני המשחק. ברומר פנה למועדון בבקשה לקבל זוג כרטיסים למשחק הדרבי הקרוב ונענה כי יוכל לקבל כרטיס אחד עבורו כנהוג. גדי לא ציין כי הכרטיס הנוסף מיועד לאחיו, אלון. אנו מצרים על תחושת אי הנוחות שנגרמה לגדי כתוצאה מאי ההבנה. נציג המועדון שוחח עם גדי בשנית והובהר לו כי זוג כרטיסים למשחק ימתינו לו ולאחיו".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי