לא עוצרת: דיאנה ויסמן שברה את שיא ישראל בצרפת

דיאנה ויסמן
דיאנה ויסמן | Oliver Hardt/Getty Images for European Athletics

אחרי מדליית הזהב בתחרות בטורקיה, האצנית התחרתה בריצת 60 מטרים באולם בליון ועצרה את השעון על 7.31 שניות, שיפור של מאית לעומת השיא הקודם וסיימה במקום השישי

(גודל טקסט)

דיאנה ויסמן לא עוצרת. שיאנית ישראל, שרק בשבת זכתה במדליית זהב בתחרות בטורקיה, המשיכה לתחרות בצרפת ושם שברה את שיא ישראל.

האצנית התחרתה בריצת 60 מטרים באולם בתחרות שנערכת הפעם בליון. את השיא קבעה ויסמן בת ה-21 בריצת הגמר כאשר חצתה את קו הסיום בזמן של 7.31 שניות, שיפור של מאית לשיא הישראלי הקיים. היא סיימה במקום השישי בגמר. בריצת המוקדמות סיימה ויסמן במקום הרביעי בזמן של 7.33 שניות.

ריצת 60 מטרים אינה ריצה אולימפית, וקיימת כיום רק בתחרויות אתלטיקה באולם. תקופת תחרויות האולם הן בחורף, שכן בקיץ מתקיימות התחרויות באצטדיונים ושדות מירוצים ובהן לוקחים חלק בריצות הספרינט הידועות למרחקים של 100 ו-200 מטרים. ויסמן עצמה התפרסמה לאחר ששברה את שיאה המיתלוגי של אסתר רוט-שחמורוב בריצת 100 מטרים ביולי 2018 ומאז היא בקו עליה. בקיץ האחרון השתתפה האצנית באליפות העולם אף על פי שלא קבעה את הקריטריון, שכן הייתה חסרה לה מאית בלבד והיא נכנסה על תקן אחת מהמפסידות המהירות ביותר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי