צפו: נס ציונה הורידה את רעננה למקום האחרון עם 0:3 חד צדדי

רז שטיין
רז שטיין | עדי אבישי

העולה החדשה עם בלפר על הקווים חזרה למסלול הניצחונות אחרי שישה הפסדים ועלתה למקום ה-13. שטיין קטע בצורת ארוכה עם צמד שערים ולילאי קבע את תוצאת המשחק. הפסד שלישי ברציפות לקבוצה של אביטן

(גודל טקסט)

משחק העונה של התחתית בין סקציה נס ציונה להפועל רעננה האחרונות בטבלה, נערך הערב (ראשון) באצטדיון המושבה. שתי הקבוצות ידעו שהמשחק עבור שתי הקבוצות הוא להיות או לחדול ולתוצאה תהיה המשך ישיר להמשיך העונה. ארז בלפר במשחקו האחרון כמאמן ראשי השיג ניצחון 0:3 חשוב אחרי רצף של שישה הפסדים והעניק לליאור זדה את הקבוצה כשהיא נמצאת במקום ה-13.

בדקה ה-34 שניר לוי הורה על פנדל לנס ציונה לאחר נגיעת יד גבולית של עדי נמני ברחבה וה-VAR לא שינה את ההחלטה. לנקודה הלבנה ניגש רז שטיין שדייק וקטע רצף של 577 דקות לא שער זכות. בדקה ה-58 נס ציונה כבשה את השני, לאחר שאסף צור הציל בעיטות של שחף והיקה, אך נכנע לשטיין שהשלים צמד.

לאחר השער השני של נס ציונה נראה שהחבורה של אביטן נשברה ובדקה ה-75 סביין לילאי קבע את תוצאת המשחק, לאחר שסאקו טורה להשאיר לאלבני כדור מחוץ לרחבה והאחרון הפציץ למשקוף פנימה.

נס ציונה תקווה למנף את הניצחון ואף לברוח מהקו האדום במחזור הבא נגד הפועל חיפה, שחייבת את הנקודות כדי להבטיח את המקום בפלייאוף העליון. מנגד הפועל רעננה של ניסו אביטן שירדה למקום האחרון בעקבות רצף של שלושה הפסדים רצופים, תנסה לצאת לדרך חדשה נגד בני יהודה.
 

הוביל את נס ציונה לניצחון הגדול ביותר שלה העונה. ארז בלפר (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי