צפו בתקציר: סון קבע 2:3 דרמטי לטוטנהאם על אסטון וילה

שחקני טוטנהאם חוגגים
שחקני טוטנהאם חוגגים | JUSTIN TALLIS/AFP via Getty Images

הספרס שבו למקום החמישי בתום דרמה: אלדרווירלד כבש עצמי ואיזן. בהמשך הקוריאני לקח את המשחק לידיים לאחר שהחמיץ פנדל וכבש את הריבאונד והכניע את ריינה בתום סללום אדיר

(גודל טקסט)

המחזור המפוצל של הפרמיירליג נמשך הערב (ראשון) עם שני משחקים מרתקים. עוד לפני המשחק בין ארסנל לניוקאסל באצטדיון האמירויות, טוטנהאם השיגה את תוצאת המחזור עם 2:3 אדיר על אסטון וילה.

אסטון וילה – טוטנהאם 3:2
אחרי רצף של שני ניצחונות טוטנהאם קיוותה להמשיך את הרצף החיובי מול קבוצת התחתית לשוב למקום החמישי שאולי יעניק בסיום העונה כרטיס לליגת האלופות, בעקבות עונש ההשעיה למנצ'סטר סיטי. העולה החדשה מנגד רצתה להמשיך את מסע ההישרדות ולברוח עוד יותר מהקו האדום.

הפתיחה הייתה שייכת לאסטון וילה שעלתה ליתרון מהיר לאחר ניסיון דחיקה לא מוצלח של טובי אלדרווירלד שכבש גול עצמי לא מחויב בדקה התשיעית. בהמשך הבלגי תיקן כבש את שער השוויון לאחר כדור קרן מוצלח. בדקה האחרונה של המחצית טוטנהאם השלימה מהפך לאחר שקיבלה פנדל. סון שניגש לבעיטת העונשין אמנם החמיץ תחילה אך כבש את הריבואנד והוריד את קבוצתו לחדר ההלבשה ביתרון מוצדק.

בדקה ה-53 ביורן אנגלס איזן ל-2:2 לאחר נגיחה מקרן של ג'ק גריליש. וכשהיה נראה שטוטנהאם בדרך לתיקו מאכזב, זה היה יונג מין סין ששוב לקח את המשחק לידיים בדקה ה-94 החזיר את היתרון של טוטנהאם כאשר ניצל שגיאה קשה בהגנה, דהר עד לרחבה והכניע את ריינה בקור רוח.


האיחוד. ז'וזה מוריניו בלוק החדש פוגש את ג'ון טרי (JUSTIN TALLIS/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי