במכבי חיפה זעמו על השחקנים ודרשו להלחיץ את מכבי תל אביב

שחקני מכבי חיפה מאוכזבים
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים | דני מרון

אחרי שני הפסדים בשלושה מחזורים, בכרמל כעסו על כך שהקבוצה פספסה הזדמנות לצמק את הפער מהמוליכה בפעם השלישית העונה. חזיזה צפוי לשוב להרכב מול חדרה (שבת החל מ-19:35, ספורט3)

(גודל טקסט)

אחרי ההפסד הצורם לבית"ר ירושלים בטדי, מכבי חיפה תארח מחר (שבת החל מ-19:35, שידור ישיר בספורט3) את הפועל חדרה ותקווה להוריד לפחות באופן זמני את הפער מהמוליכה מכבי תל אביב, שתשחק ביום ראשון מול קריית שמונה, לשלוש נקודות. "הגיע הזמן שנלחיץ אותם", הבהירו בכרמל.

במכבי חיפה זעמו במהלך השבוע על היכולת שהציגו השחקנים, שפספסו בפעם השלישית העונה הזדמנות לצמק את הפער ממכבי תל אביב. במקביל, במועדון מקווים כי העובדה שהפעם הם ישחקו לפני המוליכה, תוריד מהם את הלחץ ותוביל את הקבוצה לניצחון אחרי שני הפסדים בשלושת משחקי הליגה האחרונים.

מרקו בלבול אמנם כעס בסיום ההפסד בטדי, אך העדיף שלא להתעכב על כך באסיפה שקיים לקראת המשחק מול הפועל חדרה. המאמן הסביר לשחקניו כי קבוצתו של שרון מימר תגיע לסמי עופר במטרה לצופף ודרש משחקני החלק הקדמי לשחק בסבלנות, כשאחת המטרות היא להבקיע שער מוקדם שיוציא את היריבה קדימה ויפתח את המשחק. "גול בדקות הראשונות יוריד את מפלס הלחץ", הבהירו בכרמל.

גם לאחר האימון המסכם נראה כי המאמן מרקו בלבול מתלבט לגבי עמדת המגן השמאלי, כאשר ליו קסטיאנו וסאן מנחם תורגלו לסירוגין. לעומת זאת, דולב חזיזה יחזור ל-11 על חשבונו של מקסים פלקושצ'נקו. 


צפוי לשוב להרכב. דולב חזיזה (דני מרון)

בתוך כך, במכבי חיפה ממתינים לצילומי האבטחה מהמשחק מול בית"ר ירושלים, זאת בשל התלונה שהוגשה אתמול במשטרת ישראל בנוגע לגניבה וגם בשל הרצון לזהות את האוהדים שנהמו לעבר פרדי פלומיין.

הרכב משוער: ג'וש כהן, ארנסט מאבוקה. עופרי ארד, טרנט סיינסבורי, ליו קסטייאנו (סאן מנחם), נטע לביא, יובל אשכנזי, דולב חזיזה, צ'רון שרי, יאניק ווילדסחוט, ניקיטה רוקאביצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי