כאלף אוהדי חיפה יגיעו לנתניה, סילבס לשחקנים: "זה רגע האמת"

חיים סילבס
חיים סילבס | מאור אלקסלסי

דריכות שיא בהפועל חיפה לקראת משחק החוץ החשוב מול היהלומים (שבת החל מ-14:45, ספורט4), כשניצחון יקרב את הקבוצה להבטחת המקום בפלייאוף העליון. סירושטיין יחזור להרכב, זמיר על הספסל

(גודל טקסט)

אחרי שגירדה 1:1 דרמטי מול מכבי תל אביב, דריכות שיא בהפועל חיפה לקראת משחק החוץ החשוב מחר (שבת החל מ-14:45, ישיר בספורט4) מול מכבי נתניה במסגרת המחזור ה-24 בליגת העל. בצד האדום של הכרמל מבינים כי ניצחון יבסס את הקבוצה בין שש הראשונות בטבלה ובמקביל גם יוציא את היהלומים, להם שתי נקודות פחות ערב המחזור, כמעט באופן סופי מהמאבק על הפלייאוף העליון.

חיים סילבס, שהשיג שבע נקודות בשלושת המחזורים האחרונים, ערך במהלך השבוע שיחות אישיות עם שחקניו במהלכן ניסה לדרבן אותם: "המשחק הקרוב הוא רגע האמת של העונה ואנחנו צריכים לגלות אופי, בואו נמשיך באותה דרך שהביאה אותנו למקום בו אנחנו נמצאים". גם אוהדי הפועל חיפה מבינים את המשמעות של המשחק בנתניה וכאלף מהם אמורים ללוות את הקבוצה במטרה לדחוף את השחקנים אל עבר הפלייאוף העליון.

מיקי סירושטיין, שנעדר מול מכבי תל אביב בשל פציעה, ישוב למרכז ההגנה של סילבס לצד גיא משפתי ואילו ניקולה גולאן יחזור לעמדת המגן השמאלי על חשבון אלי בלילתי. הקשר פרנסיסקו ג'וניור, שלא סיים את האימון אתמול ערך אימון מלא הבוקר, אבל מתוכנן להתחיל את המשחק על הספסל ואת מקומו יתפוס לירדן סרדל. כובש השער הדרמטי במחזור האחרון, נס זמיר, יישב על הספסל, כך שבהרכב ימשיך עדן בן בסט. סער פדידה ותומר אלטמן עדיין נאבקים על חולצת ההרכב.


הרכב משוער:
יסמין בוריץ', דור מלול, מיקי סירושטיין, גיא משפתי, ניקולה גולאן, לירן סרדל, קווין טאפוקו, תומר אלטמן (סער פדידה), גידי קניוק, עדן בן בסט, יאקוב סילבסטר.

 


עדיין לא הרוויח את מקומו בהרכב. נס זמיר (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי