ראקיטיץ': "אשמח לשחק עם רונאלדו, הוא מגדולי הכדורגלנים"

איבן ראקיטיץ'
איבן ראקיטיץ' | Alex Caparros/Getty Images

קשר ברצלונה ונבחרת קרואטיה נשאל בריאיון על CR7 ולא היסס: "זה נהדר לראות אותו ואת מה שהוא עושה ביובנטוס". ומה היה לו לומר על ליאו מסי?

(גודל טקסט)

לפני כמעט שנתיים, כאשר קשר ברצלונה איבן ראקיטיץ' נשאל אם ישמח שכריסטיאנו רונאלדו יעזוב את ריאל מדריד, הוא השיב שכן. ברגע של כנות הוא אמר שמדובר באחד השחקנים הטובים בעולם, כך שאם היריבה העיקרית של קבוצתו תיחלש, הוא בוודאי לא יתנגד לכך. מאז, כידוע, CR7 אכן עזב את הבלאנקוס לטובת יובנטוס, ואילו הקרואטי חווה בעונה האחרונה ירידה במעמדו בברצלונה.

כבר נראה היה שהוא יעזוב בקיץ או לכל המאוחר בחלון ההעברות האחרון, אבל ראקיטיץ' נותר בברצלונה והוא יסיים במדיה לפחות את העונה הנוכחית. אם הוא יישאר גם בעונה הבאה? זו כבר שאלה אחרת ואם להסתמך על דבריו אמש (חמישי), בהחלט ייתכן שיש אפילו קמצוץ של אמת בפרסומים על כך שיובנטוס מעוניינת לצרפו, ידיעות דומות לאלה שפורסמו גם בקיץ האחרון, אז לא יצאה עסקה לפועל.

ראקיטיץ', שלאחרונה הוזכר כמועמד לחזור לסביליה ולא הכחיש שישמח שהדבר יקרה ביום מן הימים, אמר ל"בליצ'ר רפורט" שהוא ישמח ביום מן הימים לשתף פעולה עם כריסטיאנו רונאלדו: "כמובן שארצה לשחק עם אחד הכדורגלנים הכי גדולים בהיסטוריה. זה באמת נהדר לראות אותו משחק וכולם יכולים לראות מה הוא עושה ביובנטוס. עבורי הוא אחד השחקנים הכי גדולים".

כשנשאל על מסי, השיב: "הוא השחקן הכי גדול בכל הזמנים, השחקן הכי טוב ששיחקתי איתו והכי טוב ששיחקתי נגדו. הכי מצחיק ששיחקתי איתו היה דני אלבס".


רונאלדו וראקיטיץ' בקלאסיקו ב-2016 (Alex Caparros/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי