סופית: טוהר בוטבול לא יתחרה בגרנד סלאם דיסלדורף

טוהר בוטבול
טוהר בוטבול | עדי אבישי

הג'ודוקא בן ה-26, שהבטיח כבר את מקומו בטוקיו 2020, טרם החלים מפציעה בברכו והוחלט להשאירו בישראל, לצידם של שגיא מוקי ופיטר פלצ'יק. גפן פרימו וגילי כהן יתחרו בגרמניה

(גודל טקסט)

נבחרת הג'ודו של ישראל כבר חושבת הלאה. רק בשבוע שעבר הסתיים גרנד סלאם פריז ואיתו מדליית הזהב של פיטר פלצ'יק, והיום (רביעי) הוחלט כי טוהר בוטבול (73 ק"ג), שנמצא במקום השלישי בדירוג האולימפי, לא יתחרה בגרנד סלאם דיסלדורף, שעתיד להיפתח ב-21 בפברואר. מלבדו, גם פלצ'יק ושגיא מוקי לא ייקחו חלק בתחרות בגרמניה.

בכל הקשור לבוטבול, הג'ודוקא בן ה-26 טרם החלים מפציעתו בברך ולכן הוחלט להשאירו בארץ. בסביבתו נאמר: "הוחלט לא לקחת סיכון משום שמדובר בשנה אולימפית". בנוסף, בשל העובדה כי הוא הבטיח את מקומו בטוקיו 2020, מאפשרת לצוות שלו להמתין עוד קצת על אף הזמן הקריטי, פחות מחצי שנה להדלקת הלפיד במשחקים האולימפיים.

ולגבי מי שכן מתחרה, היום הפותח של התחרות בדיסלדורף יהיה זה שיכול לנעול את שני המאבקים על הכרטיסים הבודדים, המחולקים במשקלים של עד 66 ק"ג אצל הגברים ועד 52 ק"ג אצל הנשים. טל פליקר יהיה חייב לזכות במדליה אצל הגברים, לצד אי-עליה של ברוך שמאילוב, שסיים חמישי בפריז, על הפודיום.


גפן פרימו מול גילי כהן. השתיים יתחרו ראש בראש עד סוף מרץ (עדי אבישי) 

פליקר לא תלוי רק בשמאילוב, אלא גם במתחרים האחרים. אותו הסיפור אצל הנשים כאשר גפן פרימו (52 ק"ג), המחלימה משפעת בימים אלו תרצה לסגור את האופציה שגילי כהן והיא ימשיכו להתחרות זו בזו עד סוף מרץ.

בתוך כך, נבחרת הגברים אמורה לצאת למחנה אימונים ביפן בקרוב, למרות הדיווחים השונים על כך שהמחנה מבוטל בגלל נגיף הקורונה. המאמן אורן סמדג'ה צייץ בטוויטר לאור הפרסומים: ‏"אבדוק מול המאמן הלאומי אם אנחנו יוצאים ליפן כי פרסמו שאנחנו לא".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי