החוליה החסרה במכבי חיפה? צפו: שער בכורה לקרים פריי בהולנד

קרים פריי
קרים פריי | אריאל שלום

אקס הירוקים, שהיה מועמד לשוב בחלון ההעברות של ינואר ולבסוף חתם באמן ההולנדית, כבש שער יפה ב-0:2 של קבוצתו על טוונטה של גונסאלו גרסיה. וגם: הנתון המרשים של הטורקי

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

קרים פריי הגיע למכבי חיפה בחודש ינואר 2019 ומיד כבש את ליבם של האוהדים הירוקים. הדריבל הסוחף, הספרינטים בדקה ה-90 ובעיקר היכולת הטובה שעזרה לקבוצה של מרקו בלבול להגיע לפלייאוף העליון. איפה היא הייתה אז ואיפה היא נמצאת היום. עם זאת, על השחקן הטורקי הייתה ביקורת על המספרים הדלים יחסית, כאשר כבש שער אחד ובישל עוד שלושה בתקופתו בירוק.

גם במהלך חלון ההעברות של טרום העונה וגם במהלך חלון ההעברות האחרון של ינואר שמו הוזכר כמי שעשוי לשוב למכבי חיפה. בסופו של דבר הוא נשאר בתחילת העונה בבשאקשהיר הטורקית ובינואר האחרון הצטרף לאמן מהליגה ההולנדית. השחקן בן ה-26 ערך שתי הופעות עד כה בקבוצה, בשתיהן רשם 90 דקות (מול פיינורד וטוונטה) והערב (שלישי) הוא גם כבש את שער הבכורה שלו ב-0:2 מול האחרונה.

שימו לב לנתון הבא של פריי – בשני משחקיו במדי אמן הוא סיפק 22 דריבלים, יותר מכל שחקני קבוצתו ב-2020, על אף שהיו להם ארבעה משחקים לעשות את זה. אגב, מי שמאמן את טוונטה הוא לא אחר מאשר אקס מכבי תל אביב, גונסאלו גרסיה. הספרדי, כזכור, הגיע לצהובים יחד עם ג'ורדי קרויף מא.א.ק לרנקה בעונת 2012/2013 והיה שותף לאליפות הראשונה שלהם אחרי עשור.

צפו בשער:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי