צפו: יאניס ספרופולוס מברך את שחקניו אחרי הניצחון ההירואי על פנרבחצ'ה

יאניס ספרופולוס
מכבי ת"א תשחזר את היכולת מהעונה שהופסקה? | דני מרון

מאמן מכבי ת"א נתן לשחקניו את הקרדיט אחר ה-77:78 הדרמטי על פנרבחצ'ה: "יכולים להתגבר על הכל כשאנחנו מוכנים מנטלית". האנטר: "יאניס הכין את התרגיל הזה", ג'קסון: "יודע מה עושים במעמדים גדולים"

(גודל טקסט)
שמחה גדולה בחדר ההלבשה של מכבי תל אביב אחרי הניצחון הדרמטי 77:78 על פנרבחצ'ה הערב (שישי), ובצדק. הצהובים גברו על הטורקים באופן הירואי, בתום אחד המשחקים המותחים ביותר שראינו העונה, וגם אחד האיכותיים שבהם. בסיום המשחק, המאמן היווני נתן לשחקניו את הקרדיט שהם ראויים לו.

"אמרתי לכם שהכל בראש", אמר יאניס ספרופולוס. "כשאנחנו מוכנים מנטלית, אנחנו יכולים להתגבר על הכל. פציעות קטנות, עייפות, המון דברים קטנים שבאים מהראש שלנו. אם תאמינו, נוכל לעשות דברים גדולים. אתם צריכים להאמין, להמשיך להילחם על כל משחק כמו שנלחמתם היום. אני לא יכול להצביע על מישהו ששיחק יותר טוב מהשאר, כל אחד מכם סיפק תרומה משמעותית עבור הניצחון. ברכות לכולכם, בראבו".

 

אות'לו האנטר שקלע את סל הניצחון הדרמטי סיפר בסיום: "זה תרגיל שהמאמן שרטט לנו לפני מספר שבועות. נשארתי מרוכז וזה מה שעזר לי להצליח להוציא אותו לפועל. בגדול הייתי מרוצה מהמשחק שלי, קצת פחות מריבאונד ההגנה. אנחנו מחכים למשחק הבא".


שחקני מכבי ת"א (פנרבחצ'ה איסטנבול, האתר הרשמי)

ארון ג'קסון דיבר גם הוא על השניות האחרונות המטורפות של המשחק והנקודות האדירות של האנטר שהביאו את הניצחון: "היו כמה מהלכים גדולים לקראת הסיום. הכנו את התרגיל האחרון במהלך השבוע ועבדנו עליו".

 
מצב הרגל שלו: "נקעתי את הקרסול לפני כשבוע וחצי וקיבלתי זריקה. אני מבין את המצב של סקוטי ווילבקין, הייתי כבר במעמדים גדולים ואני יודע מה עושים במעמדים כאלה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי