בחיפה בטוחים: "אנחנו יכולים להפתיע את מכבי תל אביב"

שחקני הפועל חיפה חוגגים
שחקני הפועל חיפה חוגגים | דני מרון

בצד האדום של הכרמל החמיאו לאלופה ("מוליכה את הטבלה בזכות"), אך הבהירו כי אינם חוששים ("יש לנו מספיק איכות"). קאניוק המוצהב ייעדר, סירושטיין בספק. וגם: סיכום חודש ינואר

(גודל טקסט)

אחרי שני ניצחונות ליגה רצופים שהציבו אותה במקום השישי בטבלה, הפועל חיפה תארח מחר (שבת החל מ-19:35, שידור ישיר בספורט4) את מכבי תל אביב החזקה ותקווה לשמור על מקומה בפלייאוף העליון גם בתום המחזור ה-23 בליגת העל. מי שלא יעמוד לרשותו של המאמן חיים סילבס הוא הקשר המוצהב גידי קאניוק, כשגם הבלם מיקי סירושטיין סובל ממתיחה קלה וצפוי להיעדר.

לפי האימון המסכם נראה שהפועל חיפה תמשיך עם ארבעה שחקני הגנה, כשניקולה גולאן יפתח במרכז ההגנה לצדו של גיא משפתי ואילו אלי בלילתי יעלה כמגן שמאלי. להרכב יחזור סער פדידה על חשבון קאניוק, כשבמרכז השדה יוצב פעם נוספת תומר אלטמן אמור שהרשים מול קריית שמונה. הרכש החדש אופיר מזרחי, שערך אימון בכורה, אמר: "אני שמח לשוב למועדון בו עשיתי את צעדיי הראשונים ככדורגלן. הגעתי לפה כדי לעזור לקבוצה להשיג את המטרות שלה בגביע ובליגה. תודה לבעלים יואב כץ ולמאמן חיים סילבס על האמון".

באשר לחלון שנסגר אמש, בהפועל חיפה מחלקים אותו לשניים. בתחילת החודש, אחרי מכת פציעות קשה ומשבר מקצועי לא פשוט שהוביל לחזרתו של הבעלים יואב כץ לישראל מוקדם מהצפוי, האדומים הקדימו את מכבי נתניה והחתימו בקול תרועה את סירושטיין שהגיע מהליגה התאילנדית. במקביל, בכרמל החליטו להביא שחקן הגנה נוסף, כשהפור נפל על אופק פישלר ששב מהשאלה בהפועל נוף הגליל. החלטה משמעותית נוספת שהתקבלה הייתה שחרורו של החלוץ המאכז אמרי וולשמן, שהצטרף לבני סכנין.

מי שסומן כמועמד המוביל להחליף את וולשמן היה קיליאן שרידן, בזמנו שחקן קריית שמונה, אולם האירי דרש סכומים גבוהים והבהיר כי אינו רוצה להישאר בישראל. בשלב הזה עברו בחיפה לאופציית לוסיו מהפועל חדרה ואף הסכימו לשלם עבורו דמי העברה על סך 100 אלף דולר דולר, אך הברזילאי התמהמה ובכרמל החליטו לרדת מהמהלך. השם הבא ברשימה היה יאקוב סילבסטר הסלובקי – האופציה השלישית בלבד – שהצטרף מאשדוד ומיהר לפרוע שטרות עם שני שערים בשני משחקיו הראשונים בקבוצתו החדשה.

אתמול צורף ברגע האחרון שחקן הרכש החמישי של הקבוצה, אופיר מזרחי מסקציה נס ציונה ובהפועל חיפה מאמינים שהגעתו, בתוספת ארבעת השחקנים שכבר הצטרפו במהלך החודש, תסייע לקבוצה לסיים את העונה הסדירה במקום שמוביל לפלייאוף העליון. שחקן נוסף שהצטרף בימים האחרונים במטרה לרענן את הסגל ולהוסיף עומק הוא תומר אלטמן הצעיר בן ה-22, שהגיע בעסקת השאלה מבית"ר תל אביב בת ים. מי שעזב את הקבוצה הוא ענר שכטר, שעבר בהשאלה להפועל אשקלון מתחתית הליגה הלאומית.

הרכב משוער: יסמין בוריץ', דור מלול, גיא משפתי, ניקולה גולאן, אלי בלילתי, קווין טאפוקו, פרנסיסקו ג'וניור, תומר אלטמן, סער פדידה, עדן בן בסט, יאקוב סילבסטר.

השלישי ברשימה של סילבס. סילבסטר (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי