אופיר מזרחי חתם בהפועל חיפה, חיים סילבס: "מכבי ת"א פגיעה"

אופיר מזרחי
אופיר מזרחי | הפועל חיפה

הקשר שהתחיל את העונה בסקציה נס ציונה הצטרף לאדומים-שחורים עד תום העונה, כאשר למועדון קיימת אופציה לעונה הבאה. המאמן לקראת המפגש מול הצהובים: "מכונה משומנת, הקבוצה הטובה בליגה"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)
אחרי שני ניצחונות רצופים בשבוע אחד, בהפועל חיפה מקווים להפתיע גם את מכבי תל אביב ולהמשיך במומנטום. הקבוצה מהכרמל תארח ביום שבת באצטדיון סמי עופר את האלופה (19:45, ספורט4), אך תעשה זאת ללא גידי קאניוק. הקשר ירצה עונש הרחקה בגין כרטיסים צהובים, בעוד מי שישוב מהרחקה הוא סער פדידה.

עוד לפני המפגש, בהפועל חיפה הודיעו על הצטרפותו של אופיר מזרחי. הקשר, שהתחיל את העונה בסקציה נס ציונה, חתם בשורות האדומים-שחורים עד תום העונה הנוכחית, כאשר המועדון מחזיק באופציה גם לעונה הבאה.

מלבד קאניוק, שחקן נוסף שעשוי להיעדר הוא מיקי סירושטיין, שמתח את השריר במשחק האחרון מול עירוני קריית שמונה. עם זאת, לא נראה כי המתיחה של הבלם חמורה במיוחד, ומחר, לאחר האימון המסכם, תתקבל ההחלטה האם להכלילו בסגל למשחק מול חניכיו של ולדימיר איביץ'.

במועדון חששו תחילה שפציעתו של סירושטיין רצינית יותר וכבר בחנו אופציות לצירוף בלם, אך הדבר לא ייצא לפועל בסופו של דבר. בקבוצה לא מתכוונים לבצע שינויים משמעותיים אך מעוניינים בשחקן כנף ישראלי. בנוסף, הקשר מוחמד "מידו" בדארנה, שחקנה של ווינטרטור מהליגה השווייצרית השנייה, היה ברשימות של המועדון, אך הוא לא חתם.
 

 
הבוקר (חמישי) נערכה מסיבת העיתונאים לפני מכבי ת"א, והמאמן חיים סילבס אמר: "יש לנו מאבק קשה על הפלייאוף העליון, וזה יהיה מעניין כי יש חמש קבוצות במאבק. כל משחק יכול להקפיץ אותנו וגם לקחת אותנו אחורה. אנחנו הולכים לשחק מול הקבוצה הכי טובה בליגה".


גיא משפתי (מאור אלקסלסי)

מכת הפציעות: "זה לא פשוט ואני לא אחד שאוהב להתבכיין. יש לנו שחקנים שהוכיחו שמקומם במגרש, כמו גיא משפתי שלקח את ההזדמנות בשתי ידיים, אבל מהצד השני הדינמיקה מעט נפגעה, כי ברמת האימון היינו צריכים לשנות דברים ונשארנו במסלול בזכות ההקרבה שלנו. צלחנו משבר קשה ואנחנו עדיין נמצאים במאבק על הפלייאוף וברבע גמר הגביע".

"בכדורגל קשה להפתיע, ומכבי ת"א קבוצה חזרה שלא בכדי נמצאת במקום הראשון", המשיך סילבס. "מדובר במכונה משומנת, ולא משנה מי משחק אצלה. עם זאת, ראינו בגביע המדינה שהיא פגיעה".

הבלם גיא משפתי הוסיף: "בתחילת העונה שיחקתי בגביע הטוטו ואז נפצעתי לחודשיים. האמנתי שאני צריך לחכות להזדמנות וזה הגיע. אני שמח, זה מה שיפה בכדורגל. מכבי תל אביב קבוצה מצוינת והיא פייבוריטית. נצטרך לתת 150% ולחכות להזדמנות שלנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי