אכזבה בנתניה: "יהיה קשה מאוד להיכנס לפלייאוף העליון"

שחקני מכבי נתניה מאוכזבים
שחקני מכבי נתניה מאוכזבים | מאור אלקסלסי

הצהובים התרחקו מהפלייאוף העליון: "שוב סופגים בדקות מסריחות". עזרא על התקופה בקפריסין: "אורח חיים דתי לא מאפשר להצליח בחו"ל". נס ציונה המועמדת העיקרית לקלוט את היקה

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

אכזבה במכבי נתניה לאחר התיקו עם הפועל באר שבע, שהציב את הקבוצה למרחק של ארבע נקודות מהפלייאוף עליון, ארבעה מחזורים לסיום העונה הסדירה. הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה הצליחה לעלות ליתרון מוקדם, אך שמטה אותו פעם נוספת לאחר בלבול בחלק אחורי והסתבכה במאבק על הכניסה לשישייה הראשונה.

"יהיה קשה מאוד להיכנס לפלייאוף העליון". הודו שחקנים בנתניה אחרי המשחק: "שוב אנחנו סופגים גול בדקות מסריחות, הגול הזה והחוסר מזל הם סימפטומים למצב שלנו. זה נכון ששיחקנו לא רע, אבל זה לא שהגענו להרבה מצבים".

הקפטן אלמוג כהן הורחק אתמול בפעם השלישית העונה, אך צפוי להחמיץ רק את המשחק הקרוב מול הפועל רעננה, כשסתיו פיניש אמור לפתוח במקומו. כהן ספג צהוב חמישי ולא יחמיץ את המשחק החשוב בעוד שני מחזורים, נגד הפועל חיפה. 

"היה מרגש מאוד, כל היום הייתה לי מעין התרגשות גדולה. אני שמח להיות פה, אני מרגיש פה כמו בבית וזה מחזיר אותי אחורה. זה המקום שגדלתי בו וכולם יודעים את זה, זה הבית שלי. אני שמח שאחרי כל הקשיים וכל מה שקרה, חזרתי". סיפר הקשר חן עזרא לאחר הבכורה המחודשת בנתניה.


על סיכויי הפלייאוף העליון אמר:
"אנחנו מאוכזבים ומאוד רוצים להיות בפלייאוף העליון. נצטרך לשחק יותר טוב ולהביא תוצאות".

על התקופה בקפריסין סיפר: "היה לי סעיף של שבת, אורח החיים הדתי שלי לא מאפשר לי להצליח כנראה בחו"ל. זה מאוד קשה. ההחלטה הכי טובה בשבילי הייתה לחזור הביתה. הרגשתי שחתמתי על הסעיף הזה והם התחרטו על זה. הם בהתחלה חתמו על זה, אתה חותם על הנייר, אבל שזה בא לידי ביטוי במציאות ופתאום היו סיטואציות שלא הייתי נמצא עם הקבוצה, זה התקבל בעין לא יפה. זה היה ונגמר".

ההחלטה של אייל סגל: "אני חושב שהוא עדיין נמצא איתנו. הכל פה מסודר והמועדון מאוד הפתיע אותי. התנאים פה מדהימים. הייתי פה לפני שמונה שנים והיום המועדון מנוהל חבל על הזמן. אני מקווה מאוד שאייל יישאר איתנו".


חן עזרא: "אורח החיים הדתי שלי לא מאפשר לי להצליח כנראה בחו"ל"

המפגש מול האקסית: "הייתה לי מספיק מוטיבציה להצליח עם נתניה, לא כל כך שינה לי שזה נגד באר שבע".

על המפגש מול שיר צדק והמשחק לצידו של אלמוג כהן: "אני אוהב את שיר והוא חבר מאוד טוב שלי מחוץ לכדורגל. אני שמח גם בשבילו. לשחק עם אלמוג? זה חלום שמתגשם. זה באמת כיף".


יחמיר היקה. יעזוב לפני סגירת החלון? (אריאל שלום)

בנושא אחר, הבלם לזאר צ'ירקוביץ', שסיכם בקבוצה, נחת בישראל ונכח אמש במשחק. היום הוא צפוי לעבור בדיקות רפואיות ולחתום רשמית על חוזה עד תום העונה עם אופציות לשנתיים נוספות. בנתניה עדיין מקווים להיפטר מחוזהו של יחמיר היקה. נראה שבעירוני ק"ש ירדו מצירופו של האלבני. בקבוצה לא אהבו את הסחבת והעובדה שהקשר מסרב לעבור לצפון. גם עם מ.ס אשדוד עלו קשיים במו"מ ונכון לרגע זה נראה שנס ציונה היא המועמדת העיקרית לקלוט אותו, כשפער של חצי משכורת מפריד בין הצדדים כאשר נתניה מוכנה לפצותו במשכורת אחת ואילו הקשר דורש משכורת וחצי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי