אמבפה, מסי והסיכוי של ברזיל לזכות במונדיאל: ניימאר בראיון

ניימאר, קיליאן אמבפה
ניימאר, קיליאן אמבפה | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

הברזילאי התראיין לאתר הרשמי של פיפ"א והחמיא לעילוי הצרפתי: "הוא פנומן, יש לו פוטנציאל להפוך לאחד הטובים בהיסטוריה". על הפרעוש: "הוא הטוב ביותר שראיתי". על הסלסאו: "אנחנו חזקים מאוד, אני אופטימי"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

בתור אחד הכוכבים הגדולים ביותר (וגם הסוררים ביותר) של הכדורגל העולמי, בכל פעם שניימאר מדבר – מעניין לשמוע מה יש לו לומר. בראיון לאתר הרשמי של פיפ"א, שפורסם היום (רביעי), העילוי הברזילאי חילק מחמאות לחברו לקבוצה קיליאן אמבפה, כשגם ליאו מסי זכה לפרגון ובין יתר הנושאים, שחקנה של פריז סן ז'רמן התייחס לעוצמת הקבוצה שלו בעונה הנוכחית ולסיכויים של נבחרת ברזיל לזכות במונדיאל 2022.

כזכור, ניימאר החמיץ את הקופה אמריקה שנערך על אדמת ברזיל בקיץ האחרון ובסיומו הסלסאו הניפה את הגביע, כיוון שהוא נפצע ימים ספורים לפני פתיחת הטורניר. "היה קשה מאוד להיות בחוץ בגלל כל מה שעברתי", סיפר, "שמתי את הכדורגל בצד וניצלתי את ההזדמנות להפוך לאוהד הנבחרת יחד עם מיליוני ברזילאים נוספים. זה היה בלתי ייאמן והעלה לי זיכרונות מהימים שאבי לקח אותי לאצטדיון בתור ילד".

הנבחרת של צ'יצ'י הפסידה פעמיים בלבד ב-22 משחקים מאז רוסיה 2018: "אנחנו חזקים מאוד", הצהיר ניימאר. "הסגל מנוסה יותר, יש לנו שחקנים שהיו כבר בשני מונדיאלים, כמוני למשל, ועם הניסיון אפשר לעזור לצעירים. בניגוד לשנים עברו, גם צוות האימון נשאר זהה וזה משפר אותנו לקראת קטאר. אני אופטימי מאוד לגבי עתיד הנבחרת שלנו". לשאלה מי לדעתו יהיו היריבות הכי גדולות של הסלסאו במונדיאל הקרוב, הכוכב השיב: "צרפת, בלגיה, אנגליה וארגנטינה".

ניימאר. אופטימי לגבי עתיד נבחרת ברזיל (RHONA WISE/AFP/Getty Images)
ניימאר. אופטימי לגבי עתיד נבחרת ברזיל (RHONA WISE/AFP/Getty Images)

ניימאר ידוע בקרבתו לליאו מסי מאז הימים המשותפים שלהם בברצלונה, וזה לא סוד שהפרעוש היה בין השחקנים שניסו לקדם את חזרתו של הברזילאי לקטלוניה בקיץ האחרון: "לשחק לצד ליאו הייתה חוויה ייחודית והפכנו לחברים. מבין אלו שראיתי משחקים, מסי הוא הטוב בהיסטוריה".

בימים אלו השותף הבכיר של "ניי" מוכשר לא פחות – הכוונה לקיליאן אמבפה כמובן, עליו מספר 10 של הפריזאים: "קיליאן הוא פנומן. יש לו את הפוטנציאל להפוך לאחד השחקנים הטובים בהיסטוריה. זה כבוד ענק עבורי לחלוק איתו קבוצה. אנחנו מבינים האחד את השני מצוין על המגרש ומחוצה לו. אני אוהב אותו!".


"הוא הטוב בהיסטוריה". הברזילאי ומסי בימים המשותפים בבארסה (JOSE JORDAN/AFP via Getty Images)

לסיום, ניימאר דיבר על איכות הסגל של פריז סן ז'רמן בעונה הנוכחית, כשנשאל אם זו הגרסה הכי חזקה של הקבוצה מבירת צרפת מאז שהצטרף אליה: "לא הייתי אומר הכי חזקה, אבל אני מרגיש אווירה שונה ויותר ביטחון. זה עוזר מאוד ביום-יום".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי