לברון צלף 36 נק' בדרך לניצחון, כמעט טריפל-דאבל ליוקיץ' בשלושה רבעים בלבד

לברון ג'יימס, אנתוני דיוויס
לברון ג'יימס, אנתוני דיוויס | Thearon W. Henderson/Getty Images

הכוכב קלע 19 נק' ברבע האחרון והציג מטר של חמש שלשות בשלוש דקות בדרך ל-102:129 על הספרס. הבלייזרס קלעו רק 10 נק' ברבע שני מול הסרבי וחבריו והובסו. ערב ענק גם לאנטטוקונמפו עם 34 נק' ו-17 ריב'

(גודל טקסט)

חובבי ה-NBA, שנהנו מערב משחקים גדול בין שני לשלישי נאלצו להסתפק הלילה (בין שלישי לרביעי) בארבעה משחקים בלבד. לברון ג'יימס הפגיז 36 נק' בניצחון לוס אנג'לס לייקרס 102:129 על סן אנטוניו. מילווקי לא התקשתה נגד ניו אורלינס בזכות דאבל-דאבל ענק של יאניס אנטטוקומפו שקלע 34 נק' ואסף 17 ריב', בדרך לניצחון תשיעי בעשרה משחקים. ניקולה יוקיץ' רשם דאבל-דאבל תוך שלושה רבעים ודנבר התגברה על פורטלנד במשחק שהוכרע תוך מחצית אחת. 40 נק' לג'יימס הארדן בניצחון  הרוקטס.

לוס אנג'לס לייקרס – סן אנטוניו ספרס 102:129
עוד הצגה של לברון ג'יימס שקלע 19 מתוך 36 הנק' שלו ברבע הרביעי, עם מטר של חמש שלשות בתוך שלוש דקות. כשהוא בכושר כזה, גם בסן אנטוניו הבינו שהם לא יכולים לתת פייט. ג'יימס הוסיף גם 9 אס' ו-7 איב'.

 
המשחק נפתח בעצלתיים כשהלייקרס הובילו 19:21 בלבד בתום הרבע הראשון, עד שבחרו לפער 10 נק' במחצית. קייל קוזמה תרם 18 נק' ועוד 12 ריב' בדאבל-דאבל יפה, כאשר בצד המפסידה דמאר דרוזן שמר על יכולת גבוהה כשלא היה רחוק מטריפל-דאבל כשסיפק 28 נק', 9 ריב' ו-7 אס'. הספרס רשמו הפסד חמישי בשבעת המשחקים האחרונים

ניו אורלינס פלינקס – מילווקי בקס 120:108
ערב ענק של יאניס אנטטוקונמפו עם 34 נק' ו-17 ריב', דאבל-דאבל עוצר נשימה הוביל את הבקס לניצחון תשיעי בעשרת המשחקים האחרונים, כשהם מתגברים על רבע ראשון רע שנגמר בפיגור 7 נק'. זה היה ניצחון 20 של מילווקי מחוץ לביתה ב-24 משחקים מה שהראה שוב את כוחה.


עד למחצית הצליחה האורחת לנגוס מעט בפיגור, ונקודת המפנה הייתה ברבע השלישי עם 42 נק', לא פחות. ברנדון אינגרם קלע 32 נק' למפסידה והוסיף עוד 7 ריב', כשהפלינקס התקרבו פעמיים עד לפיגור 7 נק' ברבע הרביעי אך לא מעבר לכך. 20 נק' גם לזאיון וויליאמסון שהופל שוב ושוב לפרקט על ידי ההגנה האגרסיבית של המארחת, וסבל מערב קליעה לא טוב.

דנבר נאגטס – פורטלנד בלייזרס 99:127
כשאתה משחק כל כך טוב, גם שלושה רבעים זה מספיק. ניקולה יוקיץ' היה חסר אסיסט אחד בלבד כדי לייצר טריפל-דאבל תוך שלושה רבעים בלבד (כמה חבל שחבריו החמיצו). היו לו 29 נק' ו-13 ריב'. 
הנאגטס היו נחושים וסגרו עניין כבר תוך מחצית אחת. הם הובילו 28:37 בתום הרבע הראשון וב-12 הדקות הבאות השאירו את הבלייזרס האומללים על 10 נק' בלבד, סקור בלתי נתפס – הרקורד העלוב של השנה (וכך גם למחצית הראשונה שהסתיימה עם 38 נק').

דמיאן ליליארד שקלע שמונה משחקים ברצף 30 נק' ומעלה – נתקע על 21 נק' בלבד הפעם עם אחוז נמוך לשלוש, ורצף ארבעת הניצחונות הרצופים נקטע. ובחזרה לבנאגטס, ג'מאל מוריי חזר להרכב לאחר שהחמיץ עשרה משחקים בשל נקע בקרסול, ותרם 20 נק'.


 

 


יוסטון רוקטס – שארלוט הורנטס 110:125

ניצחון שלישי ברציפות ליוסטון מול הפסד רביעי ברציפות לשארלוט. וכששתי הקבוצות במומנטום טוב כזה וכוכב ענק כמו ג'יימס הארדן נמצא בזון מטורף, למישהו היה ספק? הארדן קלע 40 נק' והוסיף 11 אס' בערב למזכרת. הוא היה חסר רק ריב' אחד לטריפל-דאבל חלומי, אבל זה לא באמת מפריע לו.

הרוקטס פתחו רע ונקלעו לפיגור 12 בתום הרבע הראשון (34:22) אך ענו יפה ברבע השני עם לא פחות מ-40 נק'. מיילס ברידג'ס תרם דאבל-דאבל יפה למפסידה עם 20 נק' ו-15 ריב'. מאליק מונק תרם 19 נק' מהספסל אך זה לא עזר.
 

עוד באותו נושא: לברון ג'יימס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי