בבית"ר מאשרים: אלירן עטר סיכם עקרונית, ממן קיבל הצעה לעונה וחצי

אלירן עטר
אלירן עטר | אריאל שלום

כפי שפורסם לראשונה בספורט1: לאחר מו"מ ארוך, חוגג הסכים לשלם לחלוץ כ-480 אלף יורו לעונה וחצי, כעת ממתינים לשחרור ממכבי תל אביב. גם קשר הפועל באר שבע עשוי להצטרף

(גודל טקסט)

כפי שפורסם לראשונה בספורט1: בבית"ר ירושלים מאשרים כי אלירן עטר קרוב לסיכום, וההערכה היא שיסגור בקבוצה עד מחר (רביעי). המשא ומתן שנגרר בשבועות האחרונים זכה לפריצת דרך משמעותית הבוקר כאשר החלוץ זכה להצעת חוזה של 300 אלף יורו לעונה הבאה, אך מאוחר יותר משה חוגג תיקן את ההצעה והסכים לשלם גם את מלוא שכרו לעונה הנוכחית, שנאמד בכ-180 אלף יורו.

בסביבתו של עטר טוענים כי הוא מקבל את ההצעה, אך עדיין מחכה לשחרור רשמי ממכבי תל אביב. במקביל, מי שקיבל את ברכת הדרך מקבוצתו הוא חנן ממן: כידוע, קשר הפועל באר שבע הוצא מהסגל לאחר שערך שיחה עם מאמנו יוסי אבוקסיס, בה ביקש לעזוב את הקבוצה בעקבות הרכישות האחרונות, וכפי שפרסמנו לראשונה בספורט1 על מועמדותו לצהובים-שחורים, כעת נודע כי בבית"ר ירושלים שוחחו עם סוכנו של ממן והציעו חוזה לעונה וחצי. ממן, אם אכן יצטרף לבית"ר, ירוויח סכומים דומים לאלה שבחוזהו בהפועל ב"ש.

כפי שפרסמנו, בית"ר כבר פנתה בשבוע שעבר והגישה הצעה רשמית להפועל באר שבע, אך עד היום הנהלת האדומים לא הייתה מוכנה לתת אור ירוק למהלך. הדברים השתנו כעת בשל בקשתו של השחקן, שבהחלט ישנה אפשרות שיעבור. יש לציין שגם הפועל רעננה זכתה לפנייה רשמית בנוגע לאור דסה, אך אשר אלון מסרב לשחרר את השחקן כרגע.

 


חנן ממן. בבירה מקווים לצרפו עד סגירת החלון (אריאל שלום)



במקביל, בניון בוחן גם אופציות זרות. מספר מועמדים שהיו על הפרק עד לאחרונה ירדו, לאחר שסיכמו בשווקים אחרים הפתוחים בחו"ל, כמו הליגה הרומנית, והמנהל המקצועי מנסה למצוא פתרון עד מחרתיים, כדי להנחית כאן שחקן זר ברגע האחרון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי