במכבי ת"א טוענים: "התוצאות של חיפה לא מעניינות אותנו"

שחקני מכבי תל אביב
שחקני מכבי תל אביב | דני מרון

הצהובים אמנם מעדו בב"ש, אבל הגדילו את ההפרש בפסגה ויוכלו מחר (שני, 20:00 בספורט4) לפתוח פער של שמונה נקודות אם יכניעו את רעננה: "אנחנו, בניגוד לאחרים, מתעסקים בעצמנו". אלמוג בתמונת ההרכב

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב, שתארח מחר את הפועל רעננה בבלומפילד (שני, 20:00, ישיר בספורט4), קיבלה הזדמנות להגדיל את הפער בפסגה לשמונה נקודות בעקבות הפסדה המפתיע של מכבי חיפה אמש. משחקם של הצהובים יערך 24 שעות לפני שחיפה תארח את הפועל תל אביב, והפעם זאת הזדמנות טובה של המוליכה להעביר את הלחץ אל הדולקת בעקבותיה.

הצהובים, מבחינתם, לא התלהבו יתר על המידה מהמעידה של הירוקים וכפי שהיה לפני המשחק, כך גם בסיומו – אנשי המועדון, הצוות והשחקנים, מתעסקים בעיקר בעצמם. "התוצאות של חיפה לא מעניינות אותנו", אמר שחקן בקבוצה. "אנחנו בניגוד לאחרים, מתעסקים אך ורק בעצמנו. יש לנו מחר משחק סופר קשה שנצטרך לדעת לעבור אותו בשלום, כל השאר פשוט לא מעניין", הוסיף.

בנוגע למשחק נגד רעננה, עשוי המאמן ולאדן איביץ' לערוך מספר שינויים בהרכב, כאשר דור מיכה ואיילון אלמוג שנכנסו כמחליפים במשחק הקודם נגד באר שבע, מועמדים לפתוח על חשבון אבי ריקן ויונתן כהן. בחלק הקדמי, מתחרים איתי שכטר וצ'יקו אופאדו על חולצת ההרכב ונראה שהניגרי מקבל עדיפות.

במקביל, ראשי המועדון מנסים להתמודד עם העובדה שמרבית השחקנים שלא מקבלים דקות משחק, מסרבים בשלב זה לעבור לקבוצות אחרות, למרות הצעות שיש בידיהם. הפועל חיפה כבר ניסתה לצרף את מתן חוזז, רוסלן ברסקי וארון שוינפלד, אך חוזז ושויינפלד סירבו לעזוב את קרית שלום ובנוגע לברסקי, דווקא איביץ' הוא זה שלא מאשר את המעבר. ניק בלקמן, שחקן נוסף שנמחק מהרוטציה לחלוטין, מבוקש גם הוא במספר קבוצות, כאשר הרצינית ביניהן היא בני יהודה, אולם שכרו הגבוה, הנאמד ביותר מחצי מיליון יורו לעונה, כ-50 אלף יורו לחודש, מטרפד בשלב זה כל מעבר.


אותו דווקא איביץ' לא משחרר. ברסקי (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי