סוכמה העברתו של ברונו פרננדש למנצ'סטר יונייטד

ברונו פרננדש
ברונו פרננדש | PATRICIA DE MELO MOREIRA/AFP via Getty Images

הסאגה הארוכה תמה: הפורטוגליים הודו לקפטן ברשתות החברתיות בזמן שהמריא לאנגליה: "תמיד אריה". ספורטינג תקבל 46 מיליון ליש"ט (עם בונוסים שונים הסכום יכול להגיע עד 68 מיליון ליש"ט). יילך בדרכו של רונאלדו?

(גודל טקסט)

אוהדי מנצ'סטר יונייטד יכולים לחייך. השדים האדומים אחראיים על עסקת הענק של חלון ההעברות כאשר קשר ספורטינג ליסבון, ברונו פרננדש, המריא לאנגליה כדי לעבור בדיקות רפואיות ולחתום בקבוצה לחמש העונות. סכום ההעברה: 68 מיליון ליש"ט, יחד עם משתנים, כשהתשלום הראשון יעמוד על 46.6 מיליון ליש"ט.

 
הקשר בן ה-25 שקושר לשדים האדומים עוד מהקיץ יהיה חיזוק משמעותי בניסיון של השדים האדומים להגיע לליגת האלופות. העונה רשם 15 שערים ו-14 בישולים בכל המסגרות ואשתקד רשם את השנה הגדולה ביותר שלו עם 32 שערים ו-18 בישולים. יונייטד מדורגת כרגע במקום החמישי בטבלה במרחק שש נקודות מצ'לסי הרביעית

באנגליה נכתב כי יונייטד הייתה קרובה להרים ידיים והופתעו מאוד מההסכמה של הפורטוגלים. הפורטוגלי צולם נכנס למכונית בדרך לשדה התעופה ונשאל על ידי הכתבת האם הליגה האנגלית הייתה היעד המועדף ואמר: "זה תמיד היה ככה".


ברונו פרננדש. "אריה לנצח" (PATRICIA DE MELO MOREIRA/AFP via Getty Images)

בטוויטר הרשמי של ספורטינג נכתב: חלקם נולדים גדולים, חלקם מגיעים לגדולות, ויש כאלה שגדלים עליהם. תודה קפטן, לנצח אריה". גם יונייטד אישרה את ההודעה באתר הרישמי שלה. פרננדש הוא השחקן הרביעי שמגיע מספורטינג ליסבון למנצ'סטר יונייטד. כריסטיאנו רונאלדו היה הראשון בקיץ 2003 ובהמשך הגיעו גם לואיס נאני ומרקוס רוחו.

 
פרננדש הגיע לספורטינג ליסבון בקיץ 2017 בתמורה ל-8.5 מיליון יורו. הוא זכה באליפות בעונה שעברה והוסיף לארון עוד שתי זכיות בגביע הליגה הפורטוגלי. בסה"כ רשם 64 שערים ב-137 הופעות

 

עוד באותו נושא: ברונו פרננדש

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי