צפו: במחווה לקובי, מילאן עלתה לחצי גמר הגביע. זלאטן כבש, יובנטוס מחכה

זלאטן איברהימוביץ' חוגג
זלאטן איברהימוביץ' חוגג | Marco Luzzani/Getty Images

הרוסונרי גברו 2:4 על טורינו בסיום משחק משוגע שנגמר בהארכה, אותה כפו בדקה ה-91. החלוץ השבדי כבש לראשונה בסן סירו ומצפה לגברת הזקנה. בספרד, בילבאו ניצחה בפנדלים את טנריפה בתום 3:3 ענק

קבוצות: טורינו מילאן
(גודל טקסט)

המשחק השלישי מתוך ארבעה בשלב רבע גמר הגביע האיטלקי התקיים הערב (שלישי), כאשר מילאן השיגה בסן סירו 2:4 אחרי הארכה על טורינו, אחרי שהצליחה לכפות בדקה ה-91 הארכה דרמטית משער של הקאן צ'לאנולו שקבע 2:2. לקבוצה של סטפנו פיולי מחכה מפגש קשוח במיוחד בחצי הגמר – מול יובנטוס.

הרוסונרי עלו עם סרטים שחורים לזכרו של קובי בראיינט, כאשר לפני שריקת הפתיחה התקיימה בסן סירו דקת דומייה וגם ביציעים נראו אוהדים רבים לבושים בגופיית האגדה של לוס אנג'לס לייקרס. בעימות עצמו, ג'יאקומו בונאבנטורה העלה את מילאן ליתרון בדקה ה-12, כשדחק מחמישה מטרים לאחר פריצה יפה של אנטה רביץ' באגף שמאל. בדקה ה-34, ברמר הברזילאי איזן את התוצאה כשסימונה ורדי סידר לו מצב של אחד על אחד עם דונארומה במסירת הקפצה מדויקת.

בדקה ה-71 ברמר השלים צמד מרשים, לאחר שאולה איינה שלח הגבהה טובה לראשו והבלם נגח פנימה את ה-1:2. זה היה נראה גמור, אבל דקה בתוך תוספת הזמן הגיע האקאן צ'לאנולו, שעם בעיטה חזקה מחוץ לרחבה מצא את הרשת אחרי שהכדור הוסט על ידי שחקן יריב וקבע שוויון שהוביל את המשחק להארכה.

הקאן צ'לאנולו בועט (Marco Luzzani/Getty Images)

בדקה ה-106, מיד עם פתיחת החלק השני של ההארכה, צ'לאנולו שוב עשה את זה והשלים צמד עם גול גדול אחרי בעיטה חזקה ברגל שמאל ששחרר מקצה הרחבה. בתקופה האחרונה היו הרבה שמועות סביב מכירה של הקשר הטורקי שרושם עונה בינונית מינוס, אך כעת הוא העלה את הרוסונרי לשלב הבא ואולי שינה את גורלו בקבוצה של סטפנו פיולי.

בדקה ה-108 הסיפור כבר נגמר לחלוטין, כשזלאטן איברהימוביץ' (שנכנס כמחליף בדקה ה-65) כבש את השער הראשון שלו בסן סירו מאז חזר למדים של מילאן עם סיומת מושלמת מתוך הרחבה אחרי מסירה של רפאל ליאו.

טנריפה – אתלטיק בילבאו 3:3 (4:2) – לצפייה בתקציר לחצו כאן
גם בספרד נערך משחק גביע היום, המשחק שפתח את שלב שמינית גמר גביע המלך, כאשר שבעת המשחקים הנוספים יתקיימו ביומיים הקרובים. ההתמודדות סיפקה לנו משחק משוגע, שהתחיל עם אדום בדקה השנייה ושלוש פעמים בהם המארחת הובילה אך ספגה. נכנסנו להארכה, בה קיבלנו אדום נוסף, פנדל ושוויון דרמטי בדקה ה-118 שהוביל לבעיטות הכרעה מ-11 מטרים.

מי שסיימה מאושרת אחרי הפנדלים ועלתה לרבע הגמר היא בילבאו, שניצחה 2:4. דווקא חוסלו, שכבש צמד במשחק עבור טנריפה, החמיץ בדו קרב ומי שכבש את הכדור המכריע כבור הבאסקים היה אסייר וייליברה. 

כבר אחרי שתי דקות שוער בילבאו, יאגו הררין, קיבל כרטיס אדום אחרי הכשלה מחוץ לרחבה. צמד של חוסלו הציב את הקבוצה מליגת המשנה ביתרון פעמיים (8 -פנדל-, 21), אבל איניאקי וויליאמס, מהעבר השני, הצליח להשוות פעמיים עם שני שערים משלו (17, 54). 90 הדקות הראשונות הסתיימו ב-2:2 ושתי הקבוצות הלכו להארכה.

בהארכה עצמה גם טנריפה קיבלה כרטיס אדום (94), כאשר קרלוס רואיס "זכה" בכרטיס צהוב שני. למרות זאת, היא הצליחה להשיג שוב יתרון בזכות שער של דניאל גומס מפנדל נוסף בדקה ה-105. הקבוצה הצנועה כבר חשבה שהיא עלתה, אך בדקה ה-118 הגיע שער דרמטי ויפהפה של יורי ברצ'יצ'ה. המגן שלח את הקבוצות כאמור לפנדלים, שכולנו יודעים איך הם נגמרו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי