אוהד הפועל חולון לדין באיגוד: "התנהגות לא ספורטיבית והפרת סדר"

אוהדי הפועל חולון
אוהדי הפועל חולון | עדי אבישי

היועץ המשפטי לא הסתפק בהרחקה מנהלתית של משטרת ישראל והחליט שאוהד הסגולים, שהתפרע במשחק נגד מכבי ת"א לפני כשבועיים, יגיע לדין משמעתי: "התנהג באופן אלים", טען קצין משטרה

(גודל טקסט)

דבר כזה לא קורה כל יום: איגוד הכדורסל הודיע הבוקר (ראשון) על העמדה לדין של אוהד הפועל חולון, בעקבות פניית מנכ"ל המנהלת ותלונת מכבי תל אביב על התנהגותו במשחק בין השתיים לפני כשבועיים. אותו אוהד חולון שיתייצב בבית הדין, מואשם בביצוע "מעשי אלימות מילולית ופיזית נגד שחקני ומנהלי מכבי תל אביב בתום המשחק". העמדתו לדין מתבססת על סמך צפייה בצילומים שהופצו בתקשורת וברשת.

בהפועל חולון מסרו כי מדובר באוהד שבימים אלה אשתו כורעת ללדת ושהוא זומן לתחקיר במרחב איילון במשטרת ישראל, וכשהתבקשו פעם נוספת להעביר לאיגוד הכדורסל את פרטיו המלאים, טענו כי "בהמשך לשיתוף הפעולה של הקבוצה עם המשטרה (מתן סרטונים ממצלמות האולם), תחקיר שבוצע לאוהד על ידי מרחב איילון, התנצלויות שהועברו למנהל קבוצת וסמנכ"ל התקשורת של מכבי ת"א והחלטת מועדון להרחיק את האוהד, אנו סבורים שאין מקום לכפל ענישה ואין להמשיך בהליך משמעתי מול האוהד שכבר הורחק ע"י המשטרה על אף שלא נראה/הוכח שביצע את הפעולה המיוחסת לו (יריקה)".

על פי מסמך המשטרה, אותו אוהד "צולם "מתפרץ לכיוון השחקנים של מכבי תל אביב, מתלהם, לא נשמע לסדרנים ונראית תנועה יריקה לכיוון השחקנים". בנוסף, קצין המשטרה משוכנע שיש יסוד סביר להניח שהאוהד "התנהג באופן אלים תוך הפרת הסדר הציבורי באירוע ספורט" וכן "לא ציית להוראת שוטר או סדרן באירוע ספורט".


אוהדי הפועל חולון. למצולמים אין קשר לאירוע (עדי אבישי)

האוהד, שגם הורחק ל-30 יום מהמגרשים תוך שעליו להתייצב בתחנת המשטרה שעה לפני כל משחק של הקבוצה ולשהות בתחנה עד שעה לאחר סיומו, אמר להגנתו כי "לא ירקתי, אמרתי 'פאק' והנעתי את הראש קדימה, עשיתי אצבע משולשת, התנהגתי בצורה לא יפה ואחרי זה הלכתי להתנצל בפני הקבוצה ובפני מנהל הפועל חולון. בסוף המשחק התנהגתי כמו בבון, אני מתבייש בזה. ביקשתי מהנהלת המשחק להרחיק אותי למען יראו ויראו כי אני דמות מוכרת חיובית וזה ישמש דוגמה".

בעקבות כל האמור לעיל, החליט עו"ד טל אור, תובע איגוד הכדורסל, להעמיד את האוהד לדין בגין התנהגות לא ספורטיבית והפרת סדר"

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי