שייע: "מנסים להכשיל את רונן, הבנו שזה רגע קריטי"

שייע פייגנבוים
שייע פייגנבוים | אלבום פרטי

אביו של הדייר הכי דומיננטי בבית האח הגדול הרים לכבודו מסוק: "כל העם איתך, תמשיך בדרך שלך". לירון שרון עם הפרטים המלאים

(גודל טקסט)

אחרי שאחד הדיירים הכי בולטים בבית האח הגדול העונה, רונן פייגנבוים, חשף כי יש לו בת נוספת שאינו בקשר איתה, החליט אביו שייע פייגנבוים כי בנו זקוק לתמיכה וביחד עם המשפחה הגיע לחזק את בנו במסוק. מאמן הכדורגל לשעבר ואשתו מלכה הגיעו אחרי שבוע עמוס רגשית עבור רונן שהזיל לא מעט דמעות כשהבין שההורים שלו מנופפים לו לשלום מבעד המסוק שחג מעל חצר הבית והטריף את הדיירים.

"רונן כל העם איתך, תמשיך בדרך שלך. אוהבים, המשפחה והמעריצים", כך נכתב על המסוק שעשה לרונן הרבה שמח בלב. אבא שייע גם דאג לשלוח לבנו חיזוק מחבר קרוב וכוכב גולסטאר, הזמר רון שובל, שהצמיד לרונן את הטייטל "הלב של הבית". למי מביניכם שלא עוקב אחר הריאליטי של רשת, רונן הוא אחד הדיירים החזקים העונה ובפרק של אתמול (שבת) הוא נקלע לוויכוח שנגרר לריב עם ליאור דואק, שהיה אחד החברים הכי טובים שלו בבית, אך היחסים בין השניים עלו על שרטון.

שייע פייגנבוים מסר בתגובה: "יש הרבה רעש מסביב ואלפי תגובות תומכות על רונן. כל המשפחה גאה בו וביושר שלו. אחת הסיבות שהעלינו את המסוק זה בזכות התמיכה של האנשים מסביב שנתנו כתף לזה. חוץ מזה ראינו איך מנסים להכשיל אותו והבנו שזה רגע קריטי להרים אותו מחדש ולתת לו כיוון שהוא בדרך הנכונה והוא הבין את זה".


"כל המשפחה גאה ברונן וביושר שלו" (אלבום פרטי)

חיזק את בנו. שייע פייגנבוים (אלבום פרטי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי