שחוביץ' יפתח לראשונה בהרכב נתניה, מלמד צפוי לחזור לסגל

גיא מלמד
גיא מלמד. תחנה ראשונה מעבר לים | אריאל שלום

המגן השמאלי הסרבי החדש של היהלומים צפוי לעלות ב-11 מול הפועל חדרה, החלוץ החלים מדלקת במפשעה. התלבטות בין גולוברט לאזולאי, דראפיץ' על מחאת האוהדים: "מבין אותם"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

לאחר שהפסידה בשני המחזורים האחרונים למכבי חיפה ובית"ר ירושלים ובתווך הודחה מהגביע על ידי הפועל באר שבע, מכבי נתניה תארח מחר (ראשון) ב-19:00 את הפועל חדרה. בקבוצה שמדובר באחד ממשחקי העונה שלהם אם הם רוצים להגיע למקום השישי, שכמובן מוביל לפלייאוף העליון בסיום העונה הסדירה.

צמד המאמנים, סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה, צפויים לערוך שינוי אחד בהרכב מזה שהפסיד לירושלמים במחזור הקודם, כאשר המגן הסרבי זלאטן שחוביץ' צפוי לערוך את הופעת הבכורה שלו ב-11. עם הצבתו של הסרבי באגף שמאל, מי שיחזור לעמדתו הטבעית הוא הקפטן ויקי כחלון, שיפתח כמגן ימני.

כארם ג'אבר הצעיר, שרשם משחקים פחות טובים לאחרונה, יאבד את מקומו לטובת שחוביץ'. במרכז ההגנה צוות המאמנים מתלבט בין רומן גולוברט לבין דולב אזולאי, אשר סופסל במשחק האחרון, אך לפחות לפי התרגול באימון – הספרדי זוכה לעדיפות. מי שצפוי לחזור לסגל לאחר שלושה משחקים הוא החלוץ גיא מלמד, שמחלים מדלקת במפשעה ולקח חלק בשני האימונים האחרונים.

סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה מתייעצים (אריאל שלום)
 
 
"אנחנו נכנסים לסדרה של משחקים מול היריבות הישירות למקום בפלייאוף העליון. נגיע חדורי מטרה, מרוכזים, ממושמעים טקטית ונחושים על מנת לחזור עם מלוא הנקודות", אמר המאמן סלובודאן דראפיץ' לקראת המשחק.
 
 
"אני מבין את האוהדים אשר לא רואים את הכדורגל אותו התרגלו לראות ממכבי נתניה בשנים האחרונות, אך מבטיח להם שכל המועדון ועובדיו, מהראשון ועד האחרון, עושים הכל לטובת המועדון והצלחתו", הוסיף דראפיץ' בנוגע למחאת האוהדים אתמול באימון.
 
 
הרכב משוער: דני עמוס, ויקי כחלון, טים הויבך, רומן גולוברט (דולב אזולאי), זלאטן שחוביץ', אלמוג כהן, ניקו אולסק, גבי קניקובסקי, רועי קהת, יונס מלדה ופאטוס בצ'יראי.

רומן גולוברט (אודי ציטיאט)

עוד באותו נושא: סלובודאן דראפיץ'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי