האלופה והמוליכה הפועל אשדוד הפסידה 26:24 בקריית אונו

קריית אונו נגד אשדוד
קריית אונו נגד אשדוד | מני אלגריסי, הפועל אשדוד

הסיבוב השני יצא לדרך וקבוצת התחתית רשמה את הפתעת העונה. מי שניצלו את ההפסד וצימקו את הפיגור מהפסגה הן מכבי ראשל"צ (21:31 על נס ציונה) והפועל ראשל"צ (24:29) בדימונה

(גודל טקסט)

הסיבוב השני בליגת העל יצא לדרך היום (שישי), עם המחזור ה-12, בדרך לעוד עשרה מחזורים שיובילו אל שלבי ההכרעה  במאבק האליפות ובמאבקי ההישרדות.   

ההפתעה של העונה עד כה, הפועל קריית אונו מהתחתית, השיגה את ניצחונה הרביעי, כשגברה על האלופה והמוליכה הפועל אשדוד 24:26. מי שניצלו את ההפסד וצימקו את הפיגור מהפסגה הן מכבי ראשל"צ שגברה 21:31 על א.כ נס ציונה והפועל ראשל"צ שניצחה 24:29 בדימונה, סוגרת הטבלה שעדיין לא השיגה נקודה. בני הרצליה השיגה ניצחון חשוב בתחתית, 34:35 על מכבי קריית מוצקין. מ.כ באר שבע השיגה ניצחון רביעי ברציפות והתקרבה להבטחת המקום בפליאוף, עם 29:32 ברחובות שממשיכה להתרחק מהצמרת.

הפועל קרית אונו – הפועל אשדוד 24:26
זה אומנם היה על הנייר סוג של מפגש קצוות, אבל קריית אונו שלא הייתה רחוקה מהפתעה במחזור הראשון באשדוד, סיפקה פייט נהדר, ניצחה והנחילה הפסד לאשדוד, שחסרה את יוסי ביטרמן הפצוע ואת יובל כץ המורחק.

מכבי דימונה – הפועל ראשל"צ 29:24  
האדומים ניצחו בחוץ, אבל זה לגמרי לא היה פשוט עבורם. דימונה הובילה בחלק הראשון אבל שערים של סהר שחק ועוז חממי הובילו את האדומים ליתרון.


נס ציונה נגד מכבי ראשל"צ (ארד ירושלמי)

א.כ נס ציונה – מכבי ראשל"צ 31:21
המפגש בסיבוב הראשון היה דרמטי במיוחד. מכבי ראשל"צ ניצחה בו 26:27, אבל היום נס ציונה רצתה להמשיך מאיפה שסיימה את הסיבוב הראשון – הניצחון על הפועל ראשל"צ. גם מכבי ראשל"צ רצתה, אחרי שחתמה את הסיבוב הראשון במקום השני, והיא עשתה זאת היום ובגדול.


עירוני רחובות – מ.כ באר שבע 32:29
ב"ש חיברה ניצחון רביעי רצוף (יחד עם השלושה בתום הסיבוב הראשון) והיא מתקרבת להבטחת מקומה בפליאוף העליון. רחובות ממשיכה להתרחק מהצמרת.

בני הרצליה – מכבי קרית מוצקין 34:35
הרצליה המתחדשת (צירפה את ולדיצה סטויאנוביץ', סטפן ספונצ'יץ' וניב שמן) שמה לעצמה למטרה להישאר בליגה, ובדרך לשם להשיג ניצחונות בשני משחקי בית שפותחים את הסיבוב השני (בשבוע הבא מול חולון). במשימה הראשונה היא עמדה, והשיגה היום את ניצחונה השלישי העונה, מול קריית מוצקין.

המפגש בין מ.כ חולון לבין א.ס רמה"ש נדחה ל-21 בפברואר, עקב השתתפותם של שחקניה הניגרים של חולון, פטריק אובינה ופיליפ קאלו, במשחקי נבחרת ניגריה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי