אביטן לקראת הפועל חיפה: "צריכים אוויר לנשימה"

ניסו אביטן, גל כהן
ניסו אביטן, גל כהן | אודי ציטיאט

כשהוא סוחב את כל ליגת העל על הגב, מאמן הפועל רעננה דיבר לפני המשחק החשוב בסמי עופר: "פוגשים קבוצה טובה שנמצאת בתקופה פחות טובה". הקשר שניר שוקר: "נמאס להישאר רק עם מחמאות"

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

הפועל רעננה קיוותה לצאת לדרך חדשה אחרי הניצחונות בליגה (על הפועל באר שבע) ובגביע (נגד אדומים אשדוד), אך ההפסד להפועל תל אביב הותיר אותה במקום האחרון בטבלת ליגת העל עם 14 נקודות בלבד. "אנחנו צריכים כל נקודה ובעיקר אוויר לנשימה", הודה המאמן ניסו אביטן לקראת המשחק החשוב בסמי עופר מול הפועל חיפה (שבת ב-18:30) במסגרת המחזור ה-20.

אביטן התייחס לסיכויים של קבוצתו במשחק החוץ: "אנחנו פוגשים את הפועל חיפה שהיא יריבה טובה שעושה עונה טובה, אך נמצאת כרגע בתקופה פחות טובה ואנחנו מקווים מבחינתנו לחזור לנצח. אנחנו בסטטוס שאנחנו לא יכולים לוותר על אף משחק – ואנחנו באים כדי לעשות את הכי טוב שאנחנו יכולים".

הקשר שניר שוקר הוסיף: "אחרי הניצחון מול הפועל באר שבע קיבלנו קצת ביטחון וראו את זה גם במשחק נגד הפועל תל אביב כאשר הצלחנו לחזור פעמיים מפיגור, אבל לצערנו שוב ה-VAR היה לרעתנו. אנחנו מאמינים בעצמנו, יש לנו קבוצה חזקה, אבל צריך לזכור שמצד אחד אנחנו נראים טוב ומרגישים טוב ומנגד אנו לא מצליחים לאסוף נקודות במשחקים שמגיע לנו. אנחנו מתכוננים למשחק מאוד חשוב נגד הפועל חיפה וצריכים להתחיל לאסוף נקודות כי כבר נמאס להישאר עם המחמאות ובלי הנקודות אחרי כל משחק".

מבחינה מקצועית, עדי נמני ייעדר מהמשחק בסמי עופר בשל הרחקה, אך לסגל יחזרו הקשרים אביחי ידין ובן בנימין שנעדר מההפסד מול הפועל תל אביב בגין צבירת כרטיסים צהובים.


מאס במצב הנוכחי. שניר שוקר (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי