צדק עשוי להיכלל בסגל ב"ש לראשונה, נמשך המאמץ לצירוף תורג'מן

שיר צדק
שיר צדק | לירון מולדובן

אבוקסיס שוקל לקחת את הבלם לקריית שמונה (שבת, 17:10 בספורט4), ספורי מועמד לפתוח בזכות שער הניצחון נגד הפועל חיפה. בבירת הנגב מעוניינים לצרף את החלוץ בהשאלה ומוכנים להשוות את שכרו באוסטריה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

במקביל לניסיונות לחזק את הקבוצה בעמדות הקישור וההתקפה לפני סגירת חלון העברות, בהפועל באר שבע ממשיכים גם בהכנות למשחק החוץ מול קריית שמונה מחרתיים (שבת, ישיר בספורט4 ב-17:10). הניצחונות על מכבי נתניה בגביע ועל הפועל חיפה בליגה שחררו לחץ במועדון והוסיפו לביטחון של השחקנים ובקבוצה מקווים להמשיך במומנטום עם רצף של ניצחונות במחזורים הקרובים.

"אנחנו רוצים לזכות בכרטיס לאירופה דרך הליגה בלי קשר לגביע המדינה, וכדי שלא נאבד קשר עין מבית"ר שנמצאת במקום השלישי, אסור לנו לאבד נקודות", אמר שחקן בקבוצה שהוסיף: "קריית שמונה היא קבוצה טובה יותר ממה שהמיקום שלה בטבלה מעיד ואסור להגיע שאננים למשחק הזה".

הבלם לואיי טאהא, שטרם התאושש מהדלקת במפרק הירך, ימשיך להיעדר. לעומתו, שיר צדק עשוי להיכלל לראשונה העונה בסגל הקבוצה בליגה. שער הניצחון שכבש רמזי ספורי נגד הפועל חיפה עשוי להקנות לו גם את המקום בהרכב על חשבונו של חנן ממן. המגן הצעיר אור דדיה, שהחליף במהלך המשחק האחרון את בן ביטון, מועמד לפתוח במקומו בהרכב ביום שבת, זאת כחלק מהמגמה של אבוקסיס להעניק הזדמנויות לשחקני בית צעירים.

רמזי ספורי. שער הניצחון עשוי לקנות לו מקום ב-11 (דני מרון)
רמזי ספורי. שער הניצחון עשוי לקנות לו מקום ב-11 (דני מרון)

בגזרת הרכש, באר שבע ממשיכה במשא ומתן מול אוסטריה וינה במטרה לצרף לשורותיה את החלוץ אלון תורג'מן. בקבוצה מעוניינים לשאול את תורג'מן עד לסיום העונה ולהשאיר לעצמם אופציה לרכוש את כרטיס השחקן שלו בקיץ הקרוב, כשמבחינת השכר, בבירת הנגב מוכנים להשוות את הסכום בו תורג'מן משתכר באוסטריה, המוערך בכ-350 אלף יורו לעונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי