פ.ס.ז' בגמר גביע הליגה אחרי 0:3 על ראיקוביץ' וריימס

שחקני פריז סן ז'רמן חוגגים
שחקני פריז סן ז'רמן חוגגים | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

השוער הסרבי, ששמר הכי הרבה פעמים על רשת נקייה באירופה העונה, לא הסתדר עם סוללת הכוכבים של אלופת צרפת. ניימאר בישל למרקיניוס, שער בכורה לקוואסי בן ה-17

(גודל טקסט)

פריז סן ז'רמן סימנה הערב (רביעי) וי גדול על אחת ממטרותיה העונה, וזה לחזור לגמר גביע הליגה, כשנה לאחר שהפסידה את התואר. אלופת צרפת התארחה אצל ריימס ופרדראג ראיקוביץ' במסגרת חצי הגמר, והצליחה לרשום 0:3 חלק על היריבה מהמקום השמיני בליגה.

עוד לפני שריקת הפתיחה ניתן היה להבין שפ.ס.ז' רוצה לסיים את המשחק כמה שיותר מהר, כשניימאר וקיליאן אמבפה פתחו בחוד. כבר אחרי תשע דקות הגיע השער הראשון במשחק, כשהברזילאי מצא את ראשו של חברו לנבחרת, מרקיניוס, והבלם נגח היטב לרשת.


פרדראג ראיקוביץ' מתעמת עם ניימאר (FRANCOIS NASCIMBENI/AFP via Getty Images)

בדקה ה-31 ראיקוביץ', השוער ששמר על רשת נקייה הכי הרבה באירופה העונה, נאלץ לצערו להוציא כדור שני מהרשת, כאשר הרמה נוספת של ניימאר הגיע לרחבת החמש והבלם ז'יסלן קונאן כבש שער עצמי אומלל.

המומנטום הרע של ריימס נמשך גם במחצית השנייה, כאשר הקשר נייאשה מונטסי הורחק בדקה ה-73 בכרטיס אדום ישיר אחרי תאקל פראי עם שתי הרגליים קדימה לעברו של מרקו וראטי. ארבע דקות לאחר מכן נקבעה תוצאת המשחק, כאשר קרן של האלופה הלכה אל מחוץ לרחבה, שם חיכה לאנדרו פארדס בתרגיל מתוכנן ובעט וולה נהדר לעבר שערו של ראיקוביץ'. הסרבי הצליח להדוף, אך אל הריבאונד עט ניאנזו קוואסי, הבלם הצעיר בן ה-17, שכבש מקרוב את השער הראשון בקריירת הבוגרים שלו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי