סוכנו של גרסיה: "לא בטוח שיימכר בקיץ". המאבטחים שנהגו באלימות יפוטרו

ליוואי גרסיה
ליוואי גרסיה | מאור אלקסלסי

בית"ר החליטו: השחקן לא יימכר בפחות מארבעה מיליון יורו. במועדון הודיעו כי בעקבות האירועים החמורים בטדי המאבטחים יפוטרו. קונטה חזר לאימונים, ורד ערך אימון מלא, לדרמן ישוחרר. בניון וחוגג ייפגשו

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)
בסגל חסר מאוד, בית"ר ירושלים ממשיכה בהכנות לקראת המשחק מול נס ציונה ביום ראשון. המגן אנטואן קונטה ערך אימון ראשון מאז שחזר מחו"ל. הקפטן עידן ורד ערך אימון מלא ורק לפני המשחק יוחלט האם ייכלל בסגל. ליוואי גרסיה התאמן באופן חלקי אך נראה שיהיה כשיר למשחק הקרוב.


עידן ורד. החזרה למגרשים מתקרבת (אריאל שלום)

בעקבות העיסוק בעתידו בתקופה האחרונה, סוכנו של גרסיה עמית קופלמן הבהיר הבוקר לספורט1 כי כלל לא בטוח שיימכר בקיץ. "לא בטוח שליוואי יעזוב בסוף העונה, אני רוצה שהוא יישאר בבית"ר עונה נוספת וילמד. הוא ישתפר ואולי יהיה נכון להוציא אותו בשלב מאוחר יותר לאירופה. יש לו את הדברים שאי אפשר ללמד, וזה כוח מהירות וטכניקה. אבל את קבלת ההחלטות אפשר לשפר"

קופלמן הוסיף ואמר: "יש לו סעיף שחרור גבוה. צריך לזכור שליוואי התחיל לשחק כדורגל בגיל מאוחר. הוא הגיע בגיל 17 להולנד, לא בגיל עשר. את היסודות שיש להולנדים מגיל קטן הוא קיבל בגיל מאוחר. לא בטוח שכדאי למכור אותו בקיץ".

בבית"ר כבר החליטו כי לא ימכרו את השחקן בפחות מארבעה מיליון יורו, משום שהמועדון מחזיק במחצית מכרטיסו. בזמנו, שילמה בית"ר לאיזי שירצקי 600 אלף יורו בלבד תמורת מחצית מכרטיסו של השחקן. הבעלים של קריית שמונה הבין כי מעבר לבית"ר ישפר את הסיכויים למכור אותו ולכן החליט להשאיר 50 אחוז מהכרטיס בידיים שלו.

הקשר בן לדרמן, שמתאמן מאז תחילת השבוע שעבר בקבוצה, צפוי לקבל הודעת שחרור. שדרק אסייגבו ייבחן לאורך כל השבוע, אבל הנטיה כרגע היא להתחזק בשחקן מוכח שינחת לחתימה בלבד. כזכור, רוני לוי ויוסי בניון רוצים את ניב זריהן או חנן ממן ובנוסף חלוץ זר. לקראת הפגישה בין בניון לחוגג אמרו שחקנים בקבוצה כי "חוגג יבין שצריך להביא לכאן שני שחקנים". גדי קינדה כבר נחת הלילה בארצות הברית וייפגש במהלך היום עם אנשי קנזס סיטי, במטרה לחתום סופית על העסקה.

בנושא אחר, בית"ר ירושלים הודיעה היום כי לאחר שקיבלו תלונות בה נטען כי מספר מאבטחים שנהגו באלימות ביציע הצפוני, נפתח בירור מעמיק בנושא על ידי קב"ט הקבוצה. בעקבות הממצאים הוחלט כי עבודתם של המאבטחים שהיו באירוע תופסק לאלתר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי