תסכול בנס ציונה מהיעדר שחקני רכש, ירושלמי יעבור לראשל"צ?

אילון ירושלמי
אילון ירושלמי | דני מרון

במועדון הכתום מתקשים להיפטר מהחוזים שמכבידים על התקציב ואף משא ומתן עם מועמדים לא מבשיל. הקשר המושאל ממכבי נתניה מבוקש בלאומית

(גודל טקסט)

בסקציה נס ציונה קיבלו בשביעות רצון את הפסדה של הפועל כפר סבא לבני יהודה אתמול (שני), ובכלל, את ההפסדים של שאר יריבותיה לתחתית (הפועל רעננה להפועל תל אביב וקריית שמונה למ.ס. אשדוד). בכך, הקבוצה של עמיר תורג'מן נותרה במקום ה-13, עם נקודה אחת יותר מרעננה האחרונה ושתיים פחות מק"ש וכפ"ס.

במועדון מתחילים לדאוג בנוגע לחיזוק העתידי. מעבר לעובדה שאף אחד מהשחקנים ששוחררו עדיין לא מצא קבוצה והדבר מכביד על התקציב, נראה ששום משא ומתן שהקבוצה מקיימת לא מבשיל לידי עסקה וחלק מהמועמדים הופכים ללא רלוונטיים.

דור ג'אן רצה להצטרף למועדון ולאחד כוחות עם עמיר תורג'מן, אך הגעתו של אלישע לוי לבני יהודה שינתה את התכניות. נראה שהחלוץ עתיד להיות שחקן הרכב קבוע במועדון משכונת התקווה ורק אתמול הוא כבש שער ניצחון בוולה נהדר. ג'אן רוצה לשמש כשחקן הרכב ואם עד לסוף החלון יתברר שהוא מקבע את מעמדו ב-11 של מחזיקת הגביע – הוא לא יעזוב.


דור ג'אן. הגעת אלישע לוי טרפה את הקלפים עבור נס ציונה (דני מרון)

גם יחמיר היקה ממכבי נתניה, שהוזכר כמועמד, לא צפוי להצטרף. השחקן אמנם אמור לעזוב את היהלומים בחלון ההעברות הנוכחי, אך בנס ציונה לא מתלהבים מצירופו ותורג'מן מחפש שחקן מהיר. סיכויי צירופו של מתן חוזז בהשאלה ממכבי תל אביב קלושים גם כן.

מי שעשוי לעזוב הוא אילון ירושלמי. הקשר בן ה-22 אשר מושאל ממכבי נתניה לא זוכה לדקות משחק רבות על אף שבקיץ בנו עליו בתור שחקן מפתח, ומי שמתעניינת בצירופו היא הפועל ראשון לציון הלוהטת, שנמצאת במקום השני בליגה הלאומית. סוכנו, אסף וקנין, מנסה לשדך לו קבוצת צמרת מליגת המשנה וגם הפועל רמת גן כבר התעניינה בשחקן בן ה-22.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי