על מה דיברו פיני בלילי והשף המפורסם בעולם?

פיני והילה בלילי
פיני והילה בלילי | אלבום פרטי

אחרי שהתארח במשחק של בשיקטאש ועבר סדרת טיפולי שיניים אצל פרופסור מפורסם, כדורגלן העבר נועד עם השף נאסר בטורקיה, על הפרק: עסק משותף בישראל. לירון שרון עם הפרטים מאיסטנבול

(גודל טקסט)

שחקן העבר ואחד מהסמלים של הפועל תל אביב, פיני בלילי, בילה בסוף השבוע האחרון בטורקיה, שכנתינו, לשם נוהרים הישראלים בכל ימות השנה. חלוץ העבר חגג עם אשתו הילה וחברים. תחילה, הם צפו במשחק של בשיקטאש שהפסידה 2:1 לסיבאספור. הפמליה של בלילי התאגדה בתא הכבוד של איצטדיון וודאפון פארק באיסנבול וזה רק חלק קטן מהביקור של שחקן העבר שם.

כאשר רוב הגברים שטסים לטורקיה מזוהים מיד עם השתלות שיער, בלילי הוכיח שיש גם טיפולים אחרים שווים – הוא סגר סדרת טיפולי שיניים אצל פרופסור טורקי מפורסם שחתום כעת על החיוך הזוהר שלו. והדובדבן שבקצפת: שחקן העבר נפגש עם השף הכי מפורסם על הפלאנטה, השף נאסר, הידוע בכינויו "סולט ביי" (החמוד עם המלח, ששיגע מיליונים והפך לסמל בזכות תנועות החיתוך והתבלון שלו. בלילי והשף הטורקי, אחריו עוקבים 26 מיליון איש באינסטגרם, נפגשו במסעדה היוקרתית שלו באיסנבול "נאסר אט" וחוץ מהבשר המשובח, היה להם גם הרבה על מה לדבר.

השניים נפגשו במטרה לבדוק האם אפשר לעשות משהו גם בארץ הקודש. השף לא פסל את שיתוף הפעולה, אך כרגע מוקדם מידי לדעת מה תוליד שיחת העסקים הראשונה. "מקווה ששיתוף הפעולה ייצא לפועל, אבל עדיין לא ידוע באיזה קונספט. היה כיף לפגוש את השף, טעים כרגיל, דיברנו קצת על כדורגל וזהו". סיפר למדור כדורגלן העבר.

אתם בטוח זוכרים שהשף המפורסם גם חולה על כוכבי כדורגל, מי לא אכל מהיד של הטורקי: ליאו מסי, פול פוגבה, ניימאר, סרחיו ראמוס, קארים בנזמה, סרג'י רוברטו וקורל סימנוביץ' ואפילו מאור ומירן בוזגלו. כעת אולי יהיה זה פיני בלילי שיגרום לאלו מביניכם שלא ביקרו במסעדות שלו סביב העולם, לטעום מהאוכל שלו בישראל? אנחנו מחזיקים אצבעות.


בקרוב בישראל? (אלבום פרטי)

בלילי לאחר הטיפול אצל הפרופסור (אלבום פרטי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי