העברות: אודריוסולה בדרך מריאל מדריד לבאיירן מינכן

אלברו אודריוסולה
אלברו אודריוסולה | Denis Doyle/Getty Images

המגן נעדר מאימון הבלאנקוס וצפוי לעזוב בהשאלה, גם בילבאו וסביליה עוקבות. וגם: צ'יצ'ריטו עבר לגלאקסי, זאהה יישאר בפאלאס, בנטאלב שב לפרמיירליג ומה עם אריקסן, קבאני ואובמיאנג?

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)
רשמי
* אחרי שמואנס דאבור עזב את סביליה, גם חאבייר הרננדס הידוע בכינוי צ'יצ'ריטו נפרד והיום הוא חתם בלוס אנג'לס גלאקסי מליגת ה-MLS.


* גארי קגלמאכר אקס מכבי חיפה, עוזב את קורטרייק הבלגית לאחר שנתיים וחצי. האורוגוואי (31). לפי הדיווחים במולדתו המגןקשר ישלים את מעברו בשעות הקרובות לפניארול שכן הוא הצטרף למחנה האימונים שלה בלוס אנג'לס.

* ויקטור מוזס כבר נחת באיטליה ויחתום באינטר בכפוף לבדיקות רפואיות. המגןקשר יגיע בהשאלה עד תום העונה עם סעיף רכישה בגובה עשרה מיליון יורו. הניגרי הושאל מצ'לסי לפנרבחצ'ה בשנה וחצי האחרונות.
 


* חטאפה הודיעה על צירופו של החלוץ דייברסון החלוץ בן ה-28, שבלט באלאבס לפני שלוש שנים, מגיע בהשאלה מפלמיירס עד תום העונה. הקבוצה ממדריד תוכל לרכוש אותו בתמורה ל-5.5 מיליון יורו.

* שפילד יונייטד עם הרכש השני שלה בינואר: אחרי צירוף ג'ק רודוול, המגן השמאלי ג'ק רובינסון הגיע מנוטינגהאם פורסט.

* ניוקאסל צירפה בהשאלה את שחקן נבחרת אלג'יריה נביל בנטאלב. אקס טוטנהאם נרכש מהתרנגולים על ידי שאלקה בקיץ 2017 עבור קרוב ל-20 מיליון יורו, אבל העונה סבל מפציעות וכלל לא שותף במשחקי הקבוצה.

שמועות

* ברצלונה מעוניינת לצרף את טימו ורנר, חלוצה המצוין של רד לייפציג, כך לפי "ספורט". לידיעה המלאה – לחצו כאן.

* חוץ ממנו, גם פייר-אמריק אובמיאנג מועמד להצטרף לאלופת ספרד. החלוץ מגאבון מחזיק בחוזה בארסנל עד 2021 אך בקבוצה מאמינים שאפשר לצרפו. פרננדו יורנטה ואוליבייה ז'ירו מהווים אופציות קלות יותר אך הם לא תואמים את סגנון המשחק של הקבוצה. נכתב שהחלוץ מאוכזב מאוד ממצבה של ארסנל וישמח לעזוב והוא גם חבר טוב של סמואל אטו, שחקן העבר של המועדון וכן של סמואל אומטיטי ועוסמאן דמבלה, איתו שיחק בבורוסיה דורטמונד 

* מנהל אינטר, פיירו אוסליו, אישר כי קבוצתו הגישה הצעה לטוטנהאם עבור כריסטיאן אריקסן והיא ממתינה. "נותר לנו רק לשבת ולחכות עכשיו, הוא שחקן בכיר שהרבה קבוצות רוצות וזה טבעי. ננסה לעשות את כל מה שאפשר". לפי ההערכות, שכרו של הדני יעמוד על עשרה מיליון יורו לעונה. העסקה תיסגר בסכום של 15 מיליון יורו+שלושה מיליון נוספים במשתנה.


כריסטיאן אריקסן (Catherine Ivill/Getty Images)

* האם צ'לסי תצטרף למירוץ אחר אדינסון קבאני? המאמן פרנק למפארד שכבר דיבר על רצונו להתחזק בחוד ההתקפה לאחר ההפסד לניוקאסל, שיבח את האורוגוואי: "הוא שחקן נהדר, שיחקתי נגדו ותמיד אהבתי את המנטאליות שלו. רקורד הכיבושים שלו מדבר בעד עצמו. אני לא לגמרי מודע מה קורה, נראה. אני לא פוסל שום דבר, לעתים השחקנים הצעירים זקוקים לעזרה". המאמן הוסיף שזה לא משנה אם ניסיונות דומים כמו צירופם של גונסאלו היגוואין, רדאמל פלקאו ואלשנדר פאטו לא צלחו: "כל מקרה הוא שונה, אם אני בטוח שיש לו את הניסיון והאיכות אז לא הייתי חושב שעבר זה לא עבד".

 

* לפי רדיו קופה, אלברו אודריוסולה בדרך החוצה מריאל מדריד כבר בחלון ההעברות בחורף. המגן הימני שממעט לשחק העונה (חמש הופעות בלבד) עשוי לעזוב בהשאלה. סביליה ואתלטיק בילבאו הוזכרו כמעוניינות לצרפו, וכך גם באיירן מינכן לפי כלי התקשורת בגרמניה. האנזי פליק ישמח לייצר תחרות לגבי עמדת המגן הימני, ואודריוסולה לא ממש רוצה לשחק בבילבאו בשל עברו בקבוצה הבאסקית ריאל סוסיאדד. המגן שהגיע ב-35 מיליון יורו בקיץ 2018, לא הצליח לאתגר את דני קרבחאל ועתידו הרחק ממדריד שכן אשרף חכימי יחזור בקיץ. הדיווחים קיבלו חיזוק משמעותי כאשר המגן נעדר מהאימון של ריאל מדריד היום (שלישי) לקראת משחק הגביע.

* עוד באינטר, אוסליו אישר שאוליבייה ז'ירו מהווה אופצייה אך רק אם אינטר תמכור את אחד החלוצים האחרים שלה בחלון ההעברות. בינתיים מתאו פוליטנו נשאר במדי הנראזורי.


אובמיאנג (Justin Setterfield/Getty Images)
 

* מילאן רוצה לחזק את הקישור שלה וכבר פתחה בשיחות עם ג'נג'יז אונדר, הקשר הטורקי של רומא, כך לפי "CalcioMercato". הפציעות פגעו בהתקדמותו של הקשר הצעיר בן ה-22 שכבש שני שערים ב-14 הופעות העונה.

* הפתעה בגזרת גארת' בייל? לפי "El Chiringuito", תוכנית הטלוויזיה בספרד, ז'וזה מוריניו נפגש עם נשיא טוטנהאם דניאל לוי במסגרת פגישה חברית ובמהלכה עלה שמו של הוולשי. לא ברור האם מדובר בהעברה שתתרחש בינואר או במחשבות על הקיץ, אבל מה שכן – ז'וזה מוריניו שרצה להחתימו בקיץ 2017 כשאימן את מנצ'סטר יונייטד – רוצה חיזוק להתקפה.

* לפי "גוסיפ", וילפריד זאהה, קשר הכנף של קריסטל פאלאס, הודיע לראשי המועדון כי הוא מוכן להמשיך עד לסיום העונה במטרה לשים את הסאגה מאחוריו. מאמנו בקבוצה, רוי הודג'סון, אמר קודם לכן שהמועדון יקשיב להצעות טובות ושמכירתו לא נשללת אלא שאף קבוצה בממלכה לא הגישה הצעה המתקרבת לסכום אותו דורשים בפאלאס – 80 מיליון ליש"ט.
 

אוליבייה ז'ירו. מועמד לאינטר (BULENT KILIC/AFP via Getty Images)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי