סכנין מעדה, כפר קאסם חזרה לנצח ו-2:2 בין עפולה ואשקלון

אלדד שביט
אלדד שביט. הוביל את סכנין חזרה לליגת העל | מאור אלקסלסי

היורדת מליגת העל נפרדה ב-0:0 מאכזב נגד עכו, אחרי ארבע משחקים ללא ניצחון חבורתו של תומר קשטן השיגה 0:1 מול הפועל ר"ג. סיידר הפך פיגור מוקדם עם צמד, אך סזאר קבע חלוקת נקודות בדקה ה-90

(גודל טקסט)

המחזור ה-20 של הליגה הלאומית ננעל הערב (שני) עם שלושה משחקים. בני סכנין נעצרה אחרי שני ניצחונות עם 0:0 מאכזב מול הפועל עכו, כפר קאסם ניצחה 0:1 את הפועל רמת גן ושתי האחרונות הפועל עפולה והפועל אשקלון נפרדו ב-2:2 סוער.

הפועל עפולה – הפועל אשקלון 2:2
אחרי שבני לוד ברחה מהקו האדום עם ניצחון מפתיע על אום אל פאחם, שתי האחרונות בטבלה הפועל עפולה והפועל אשקלון ידעו שהפסד יסבך את מצבן עוד יותר. האורחת עלתה ראשונה ליתרון בזכות גול של מלך השערי הקבוצה עוזיאל פרדו שכבש את השמיני שלו העונה בדקה ה-40. אליאור סיידר מנגד הפך עם צמד במחצית השנייה (65, 83). כשעפולה הייתה בדרך לניצחון שני העונה שהיה מעלה אותה מהמקום האחרון חוליו סזאר קבע חלוקת נקודות עם גול מאחור בדקה ה-90 שלא ממש עוזרת לשתי הקבוצות.

בני סכנין – הפועל עכו 0:0
סכנין שניצחה את שני המשחקים האחרונים, קיוותה לצמצם את הפער לשלוש נקודות מקטמון השלישית במשחק הביתי נגד עכו, אך לא מצאה את הרשת לראשונה בלאומית מזה חמישה מחזורים וסיימה בתיקו ללא שערים מול קבוצתו שלי אלי כהן.

הפועל רמת גן – מ.ס. כפר קאסם 1:0
שתי הקבוצות הגיעו למומנטום הפוך לחלוטין, כפר קאסם של תומר קשטן שלא ניצחה את ארבעת משחקי האחרונים פגשה את הקבוצה הלוהטת בליגה, הפועל רמת גן שהגיעה לאצטדיון הלאומי לשעבר עם רצף של ארבעה ניצחונות. אולם דווקא העולה החדשה יצאה עם ידה על העליונה בזכות גול מאוחר של סמאח מרעב בדקה ה-82 שהעלה את חבורתו למקום העשירי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי