ניסו אביטן: "מכבי תל אביב זו אופציה עבור קייס גאנם"

קייס גאנם
קייס גאנם | דני מרון

אחרי ההפסד להפועל ת"א ("יום יבוא ואספר את החלק שלי"), מאמן הפועל רעננה התייחס לעתידו של החלוץ: "כרגע זה בגדר ספקולציה". וגם: האם הוא חשש לעתידו?

(גודל טקסט)

"מכבי תל אביב זו אופציה עבור קייס גאנם, אבל כרגע זה בגדר ספקולציה בלבד", כך אמר היום (שני) ניסו אביטן, מאמן הפועל רעננה, שהתייחס בין היתר גם לעתידו של החלוץ.

על כך שגאנם פתח על הספסל בהפסד להפועל תל אביב: "הייתה לו מתיחה במפשעה. היכולת? ברור שהשמועות מפריעות לשחקני כדורגל, אבל זה לא שקייס לא טוב ושאר השחקנים נהדרים. כקבוצה, אנחנו לא מביאים את התוצאות. אני מאוד רוצה לצרף שחקני חיזוק אך אני מחפש איכות ולא כמות".

ההפסד מול האקסית: "הפועל תל אביב עבדה קשה כדי לנצח אותנו. המומנטום במשחק התהפך בשנייה לכיוון שלהם. היה משחק שקול והפעם לא ניצחנו. הקריאות מהקהל? נעים זה לא, אבל אני מקצוען ומתרכז במה שחשוב. לגבי השירים שהיו נגדי, הם עשו לי כבר דברים הרבה יותר גרועים, התחשלתי, כך שזה כמעט לא הזיז לי. מקצועית, היו לנו הזדמנויות טובות להבקיע. הגול של ספירובסקי בא משום מקום. בוודאי ששער כזה מערער אותך, איזה הזדמנויות היו להפועל לפני הגול הזה? זה היה המצב הראשון שלהם. הצלחנו לחזור, אבל אז הגיעה החלטת VAR –  זה קרה לי הכי הרבה פעמים בליגה, בוודאות".


"אוהדי הפועל תל אביב חישלו אותי" (דני מרון)

על כך שהפועל תל אביב מצליחה תחת מחליפו ניר קלינגר: "זה לא מבאס, זה אומר שיש שם הבדל מהותי כיום. יום יבוא ואגיד מה אני חושב שהוביל לאותו שינוי, אבל כיום אני בהפועל רעננה ואני מתעסק רק בה. כשיבוא יום ואחליט לספר את החלק שלי, אספר. עד אז אתם יכולים רק לנחש. פיצויים? אני והפועל הסתדרנו לגבי העונה הנוכחית. לגבי העונה הבאה, נדון בזה במהלך הקיץ".

קצב צבירת הנקודות הנמוך של הפועל רעננה: "אני אחראי לקבוצה, לקחתי על עצמי את המאזן והכל בסדר. מי קבע שצריך 34 נקודות בשביל לשרוד בליגה? אני מסתכל על הקבוצות שמעלינו בטבלה ויש להן 17 נקודות, הבדל של משחק ויש לנו עוד משחקים נגדן. אנחנו עדיין תלויים בעצמנו ולכן אני אופטימי. הפועל רעננה לא פחות טובה מחצי ליגה. בגדול צריך בין 32 ל-36 נקודות, אבל אני מעריך שהעונה זה יכול להיות גם פחות. מה שחשוב באמת זה להיות עם יותר נקודות משתי קבוצות, זה הכל. יש ארבע קבוצות שהן חזק במאבק ואנחנו מאמינים שנצליח להישאר בליגה".

האם חל ברעננה שינוי תחתיו והאם הוא חושש לגבי המשך דרכו בקבוצה: "ניסו אביטן הלך לרעננה כשהיא הייתה במצב הכי קשה ולא הלך לקבוצה אחרת שהייתה במצב טוב יותר. התוצאות הן בסדר, אבל כמובן שאנחנו צריכים יותר בשביל להישאר בליגה. מאז שהגעתי, פגשנו את כל הצמרת למעט מכבי ת"א, כולל הפועל שנדבקה לצמרת. יש לנו עוד המון מאבקים מול קבוצות בסדר גודל שלנו. מעמדי? אני לא עסוק בפחד אלא בעבודה. יש בעלים לקבוצה ובכל רגע נתון הוא יכול להחליט מה שהוא רוצה. אני עסוק בעבודתי ואני לא מתעסק במה שלא תלוי בי. זה לא מטריד אותי במיוחד".

 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי